Swatch разглежда “умните часовници“ като възможност, а не като заплаха | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Swatch разглежда “умните часовници“ като възможност, а не като заплаха
MobileBulgaria.com

Swatch разглежда “умните часовници“ като възможност, а не като заплаха

Според швейцарската компания Swatch производителите на класически часовници по никакъв начин не трябва да се плашат от предстоящата инвазия на умни часовници. Според изпълнителния директор ...

0 25
Според швейцарската компания Swatch производителите на класически часовници по никакъв начин не трябва да се плашат от предстоящата инвазия на умни часовници. Според изпълнителния директор на Swatch Ник Хайек те са възможност за компанията, а не заплаха. “Ако хората, които никога преди това не имали навика да носят нищо на китките си, започнат да носят т.нар.“умни часовници“, то тогава ние със сигурност ще можем да ги убедим да се опитат да носят вместо това красив часовник“. В същото време от Swatch признават, че самите те в момента експериментират с “умни“ варианти на продуктите си, но нямат намерение да стават голям играч на този пазар. Според Хайек Swatch има “необходимото ноу-хау, но не искаме да натрупаме инвентар от технологични бомби, които хората няма да искат да купуват“. В интерес на истината, точно Swatch пусна още преди 10 години съвместно с Microsoft устройство, наречено Paparazzi, което предлагаше директен достъп до новини, хороскопи и друга информация чрез радиовълни, но пазарното представяне бе далеч под очакванията. http://www.reuters.com/article/2014/01/10/us-swatch-smartwatches-idUSBREA090KK20140110
Swatch разглежда “умните часовници“ като възможност, а не като заплаха

Swatch разглежда “умните часовници“ като възможност, а не като заплаха

Според швейцарската компания Swatch производителите на класически часовници по никакъв начин не трябва да се плашат от предстоящата инвазия на умни часовници. Според изпълнителния директор ...

0 25 MobileBulgaria.com
Според швейцарската компания Swatch производителите на класически часовници по никакъв начин не трябва да се плашат от предстоящата инвазия на умни часовници. Според изпълнителния директор на Swatch Ник Хайек те са възможност за компанията, а не заплаха. “Ако хората, които никога преди това не имали навика да носят нищо на китките си, започнат да носят т.нар.“умни часовници“, то тогава ние със сигурност ще можем да ги убедим да се опитат да носят вместо това красив часовник“. В същото време от Swatch признават, че самите те в момента експериментират с “умни“ варианти на продуктите си, но нямат намерение да стават голям играч на този пазар. Според Хайек Swatch има “необходимото ноу-хау, но не искаме да натрупаме инвентар от технологични бомби, които хората няма да искат да купуват“. В интерес на истината, точно Swatch пусна още преди 10 години съвместно с Microsoft устройство, наречено Paparazzi, което предлагаше директен достъп до новини, хороскопи и друга информация чрез радиовълни, но пазарното представяне бе далеч под очакванията. http://www.reuters.com/article/2014/01/10/us-swatch-smartwatches-idUSBREA090KK20140110