С подобен ход компанията се надява да избави от загубите мобилното си подразделение. Засега няма официален коментар от LG на новината, публикувана и от Ройтерс и агенция Yonhap.

Освен в Южна Корея и Виетнам, смартфони LG се произвеждат също в Китай, Бразилия и Индия. Южнокорейското предприятие е натоварено основно със скъпите модели, на които се падат 10-20% от общите доставки на компанията, предава technews.bg.

Мобилното подразделение на LG е губещо вече 15 поредни тримесечия. В периода октомври-декември 2018 г. приходите на компанията от този бизнес възлязоха на 1,7 трлн. вона (около 1,5 млрд. долара), регистрирайки спад от 42% на годишна база.

LG изпитна трудности с продажбите и за да удържа позиции, влага много средства в реклама и маркетинг. Сега надеждите на компанията са свързани с флагманските устройства, които поддържат мрежи от пето поколение (5G).

През 2018 г. делът на LG на пазара за смартфони възлиза на 3% по отношение на продадените бройки, според данни на Counterpoint Research. Компанията обаче не планира да напусне този бизнес.