Компании плащат, за да заобикaлят AdBlock Plus | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Компании плащат, за да заобикaлят AdBlock Plus
freeimages.com

Компании плащат, за да заобикaлят AdBlock Plus

Ако ползвате приставката AdBlock Plus и въпреки това продължавате да виждате реклами, не се учудвайте. Създателят на програмата "пуска" реклами срещу заплащане.

24 218
"Файненшъл таймс" публикува информация, че някои от най-големите уеб компании като Microsoft, Google и Amazon си плащат, за да избягват филтрите на AdBlock Plus, пише The Verge.

Според източниците на икономическото издание, компаниите плащат на разработчика на популярната приставка Eyeo, за да бъдат добавени в списък, което им позволява тяхната реклама да бъде показвана.

От Eyeo и преди са коментирали този списък, който е част от програмата им за "приемливи реклами", която окуражава компаниите да не бъдат толкова агресивни в рекламите си. Програмата е само опция за потребителите - не е задължителна.

Сайтът на AdBlock Plus пояснява, че показването на такива реклами подпомага сайтове, които разчитат изцяло на реклама, но не ползват такава, която да е натрапчива.

Но докато участието на малките компании в тази програма е безплатно, то големите фирми като Microsoft, трябва да плащат солидни суми и до голяма степен са финансирали разработката на приставката.
Компании плащат, за да заобикaлят AdBlock Plus

Компании плащат, за да заобикaлят AdBlock Plus

Ако ползвате приставката AdBlock Plus и въпреки това продължавате да виждате реклами, не се учудвайте. Създателят на програмата "пуска" реклами срещу заплащане.

24 218 freeimages.com
"Файненшъл таймс" публикува информация, че някои от най-големите уеб компании като Microsoft, Google и Amazon си плащат, за да избягват филтрите на AdBlock Plus, пише The Verge.

Според източниците на икономическото издание, компаниите плащат на разработчика на популярната приставка Eyeo, за да бъдат добавени в списък, което им позволява тяхната реклама да бъде показвана.

От Eyeo и преди са коментирали този списък, който е част от програмата им за "приемливи реклами", която окуражава компаниите да не бъдат толкова агресивни в рекламите си. Програмата е само опция за потребителите - не е задължителна.

Сайтът на AdBlock Plus пояснява, че показването на такива реклами подпомага сайтове, които разчитат изцяло на реклама, но не ползват такава, която да е натрапчива.

Но докато участието на малките компании в тази програма е безплатно, то големите фирми като Microsoft, трябва да плащат солидни суми и до голяма степен са финансирали разработката на приставката.