Разбират вашата заплата по туиитовете Ви | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Разбират вашата заплата по туиитовете Ви
EPA/БГНЕС

Разбират вашата заплата по туиитовете Ви

По думите и емотиконите, употребявани в Twitter, може да се определи доходът на съответния ползвател в социалната мрежа.

22 135
До този извод са стигнали след дълги наблюдения Даниел Пиетро и неговият екип от Центъра по позитивна психология към филаделфийския Университет в Пенсилвания, съобщава БГНЕС.

Изследователите са работили съвместно с университета "Джон Хопкинс" в Балтимор и свои колеги от Лондон и Кеймбридж.

Обект на техните анализи са били десетки хиляди постове, брой приятели, образование и изразени емоции чрез Twitter.

"Открихме, че броят на туитовете е в корелация с изразените радост или страх, а начинът на туитване е във връзка с креативните способности на съответния юзър и в частност с доходите му", гласи заключението на изследователите.

Twitter мания сред световните лидери >> >> >>



"Открихме и че хората с ниски доходи са основни жени, млади и афро-американки. Те ползват весели емотикони твърде често и понякога дори без основание. В същото време хората с високи доходи изразяват по-малко емоции в туитовете си, придържайки се към неутрално поведение, с изключение на емотикони, изразяващи гняв, страх, тъга".

Бутонът Like следи къде сърфираме >> >> >>

Разбират вашата заплата по туиитовете Ви

Разбират вашата заплата по туиитовете Ви

По думите и емотиконите, употребявани в Twitter, може да се определи доходът на съответния ползвател в социалната мрежа.

22 135 EPA/БГНЕС
До този извод са стигнали след дълги наблюдения Даниел Пиетро и неговият екип от Центъра по позитивна психология към филаделфийския Университет в Пенсилвания, съобщава БГНЕС.

Изследователите са работили съвместно с университета "Джон Хопкинс" в Балтимор и свои колеги от Лондон и Кеймбридж.

Обект на техните анализи са били десетки хиляди постове, брой приятели, образование и изразени емоции чрез Twitter.

"Открихме, че броят на туитовете е в корелация с изразените радост или страх, а начинът на туитване е във връзка с креативните способности на съответния юзър и в частност с доходите му", гласи заключението на изследователите.

Twitter мания сред световните лидери >> >> >>



"Открихме и че хората с ниски доходи са основни жени, млади и афро-американки. Те ползват весели емотикони твърде често и понякога дори без основание. В същото време хората с високи доходи изразяват по-малко емоции в туитовете си, придържайки се към неутрално поведение, с изключение на емотикони, изразяващи гняв, страх, тъга".

Бутонът Like следи къде сърфираме >> >> >>