Boeing показа учебен изтребител от ново поколение | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Boeing показа учебен изтребител от ново поколение 12
Снимка: Boeing

Boeing показа учебен изтребител от ново поколение

ВВС на САЩ ще приеме самолета в редиците си през 2027 година

| Редактор: Стоян Гогов 33 16177

Boeing напредва в разработката на своя учебен изтребител от ново поколение T-7A Red Hawk. Самолетът извърши наземен тест, като се очаква първият полет да се реализира това лято.

Вижте как изглежда Boeing T-7A Red Hawk >> >> >>

Наземните тестове доказаха силовите, електрическите и електронните системи на борда на самолета.

"Нашите приоритети са да разработим този усъвършенстван тренажор и да го предоставим на бъдещите пилоти на изтребители и бомбардировачи", каза Евелин Мур.

Първият от двата прототипа на T-7A се вдигна във въздуха през декември 2016 г. и компанията казва, че те са летели "до шест полета на ден". Това е довело до повече от 7000 данни и тестови точки до момента.

T-7A беше избран през 2018 г. да замени остарелия учебен самолет T-38C Talon. Програмата на Red Hawk обаче се забави. Това доведе до загуби от около 1 милиард долара. Не се очаква новият самолет да влезе в експлоатация до 2027 г.

Boeing T-7A Red Hawk ще служи за обучаване на пилоти на изтребители от пето и шесто поколение, както и на най-новите бомбардировачи на САЩ. Самолетът обаче ще може да се ползва и за осъществяване на бойни мисии.

Максималната скорост е 1 300 км/ч, бойният обсег е 1 830 километра.

Австралия, Сърбия и Бразилия имат интерес към самолета.

Boeing показа учебен изтребител от ново поколение 12

Boeing показа учебен изтребител от ново поколение

ВВС на САЩ ще приеме самолета в редиците си през 2027 година

| Редактор : Стоян Гогов 33 16177 Снимка: Boeing

Boeing напредва в разработката на своя учебен изтребител от ново поколение T-7A Red Hawk. Самолетът извърши наземен тест, като се очаква първият полет да се реализира това лято.

Вижте как изглежда Boeing T-7A Red Hawk >> >> >>

Наземните тестове доказаха силовите, електрическите и електронните системи на борда на самолета.

"Нашите приоритети са да разработим този усъвършенстван тренажор и да го предоставим на бъдещите пилоти на изтребители и бомбардировачи", каза Евелин Мур.

Първият от двата прототипа на T-7A се вдигна във въздуха през декември 2016 г. и компанията казва, че те са летели "до шест полета на ден". Това е довело до повече от 7000 данни и тестови точки до момента.

T-7A беше избран през 2018 г. да замени остарелия учебен самолет T-38C Talon. Програмата на Red Hawk обаче се забави. Това доведе до загуби от около 1 милиард долара. Не се очаква новият самолет да влезе в експлоатация до 2027 г.

Boeing T-7A Red Hawk ще служи за обучаване на пилоти на изтребители от пето и шесто поколение, както и на най-новите бомбардировачи на САЩ. Самолетът обаче ще може да се ползва и за осъществяване на бойни мисии.

Максималната скорост е 1 300 км/ч, бойният обсег е 1 830 километра.

Австралия, Сърбия и Бразилия имат интерес към самолета.