Facebook ще блокира заблуждаващи реклами в нощта на изборите в САЩ | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook ще блокира заблуждаващи реклами в нощта на изборите в САЩ
Снимка: Donald Trump Official

Facebook ще блокира заблуждаващи реклами в нощта на изборите в САЩ

Вотът за президент е насрочен за 3 ноември

| Редактор: Катя Димитрова 5 1031

Facebook няма да позволява реклами, претендиращи за победа, нито за кампанията на Доналд Тръмп, нито за Джо Байдън да бъдат пускани в изборната нощ. Припомняме, че вотът за нов президент на Съединените щати ще се състои съвсем скоро, на 3 ноември.

В блога на социалната мрежа изпълнителният директор Марк Цукърбърг съобщи за новата политика, която забранява пускането на политически реклами за цялата седмица до изборния ден включително.

"Ще отхвърлим политическите реклами, които претендират за победа, преди да бъдат обявени резултатите от изборите през 2020 г.", написа също представителят на Facebook Анди Стоун в Twitter.

Освен това компанията ще приложи "информационни етикети" към всяка реклама, която поставя под въпрос легитимността на процеса на гласуване или резултата от изборите - т.е. обвинения във фалшифициране на гласуване и притискане на избирателите по какъвто и да било начин.

Facebook ще блокира заблуждаващи реклами в нощта на изборите в САЩ

Facebook ще блокира заблуждаващи реклами в нощта на изборите в САЩ

Вотът за президент е насрочен за 3 ноември

| Редактор : Катя Димитрова 5 1031 Снимка: Donald Trump Official

Facebook няма да позволява реклами, претендиращи за победа, нито за кампанията на Доналд Тръмп, нито за Джо Байдън да бъдат пускани в изборната нощ. Припомняме, че вотът за нов президент на Съединените щати ще се състои съвсем скоро, на 3 ноември.

В блога на социалната мрежа изпълнителният директор Марк Цукърбърг съобщи за новата политика, която забранява пускането на политически реклами за цялата седмица до изборния ден включително.

"Ще отхвърлим политическите реклами, които претендират за победа, преди да бъдат обявени резултатите от изборите през 2020 г.", написа също представителят на Facebook Анди Стоун в Twitter.

Освен това компанията ще приложи "информационни етикети" към всяка реклама, която поставя под въпрос легитимността на процеса на гласуване или резултата от изборите - т.е. обвинения във фалшифициране на гласуване и притискане на избирателите по какъвто и да било начин.