Роботи обслужват гостите в хотел (снимки+видео) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Роботи обслужват гостите в хотел (снимки+видео) 4
EPA/БГНЕС

Роботи обслужват гостите в хотел (снимки+видео)

От регистрацията на рецепцията до пренасянето на багажа до хотелската стая - всички услуги в хотел в Сасебо в Нагасаки, Япония, се извършват от роботи.

7 192
Целта е да се намалят разходите, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Вижте снимки >>

Хидео Савада, който стопанисва хотела като част от увеселителен парк, настоява, че ползването на роботи не е трик за привличане на вниманието, а цели да се увеличи производителността.

Роботът рецепционист по външния си вид прилича на динозавър и говори английски език, докато друг робот, който е женски хуманоид, премигва с очи и говори японски.

Ако иска да се регистрира, посетителят трябва да натисне бутон на рецепцията и да впише данните си върху сензорен екран.

Хотелът заедно с демонстрация на роботите бе представен пред журналисти, преди официално да започне да приема посетители в петък.

Друга особеност в хотела е ползването на технология за лицево разпознаване чрез регистриране на дигитално изображение на лицето на посетителя на рецепцията, вместо прибягването до електронни ключове. Причината за това е, че роботите не се справят добре със задачата да намерят ключове, които човек е изгубил.
Роботи обслужват гостите в хотел (снимки+видео) 4

Роботи обслужват гостите в хотел (снимки+видео)

От регистрацията на рецепцията до пренасянето на багажа до хотелската стая - всички услуги в хотел в Сасебо в Нагасаки, Япония, се извършват от роботи.

7 192 EPA/БГНЕС
Целта е да се намалят разходите, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Вижте снимки >>

Хидео Савада, който стопанисва хотела като част от увеселителен парк, настоява, че ползването на роботи не е трик за привличане на вниманието, а цели да се увеличи производителността.

Роботът рецепционист по външния си вид прилича на динозавър и говори английски език, докато друг робот, който е женски хуманоид, премигва с очи и говори японски.

Ако иска да се регистрира, посетителят трябва да натисне бутон на рецепцията и да впише данните си върху сензорен екран.

Хотелът заедно с демонстрация на роботите бе представен пред журналисти, преди официално да започне да приема посетители в петък.

Друга особеност в хотела е ползването на технология за лицево разпознаване чрез регистриране на дигитално изображение на лицето на посетителя на рецепцията, вместо прибягването до електронни ключове. Причината за това е, че роботите не се справят добре със задачата да намерят ключове, които човек е изгубил.