Samsung настига Apple по отношение на лоялността | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Samsung настига Apple по отношение на лоялността
EPA/БГНЕС

Samsung настига Apple по отношение на лоялността

Потребителите на iPhone са прословути с лоялността си към Apple, но ново проучване показва, че Samsung са достигнали почти същото ниво на лоялност към марката.

23 173
Според проучване на консултантската компания WDS около три от всеки четири потребители на iPhone в САЩ, Великобритания и Австралия, които са обновили устройствата си, са продължили да използват iPhone, пише Business Insider, цитиран от "Фокус".

58 процента от клиентите на Samsung пък са избрали ново устройство от същия производител през 2013 година.

Не е изненада, че най-малко лоялни са потребителите на BlackBerry. Четири от всеки пет собственици на продукт на канадската компания са преминали на различна марка телефон.

Важно е да се отбележи, че участниците в изследването на WDS са от трите най-развити мобилни пазари в света, където Apple винаги е била господстващият производител на смартфони.

Самата операционна система на компанията от Купертино iOS успява да задържи потребителите. Много по-вероятно е собственик на Samsung Galaxy S4 да премине на HTC One, отколкото потребител на iPhone да смени устройството си със Samsung.

Поради тази причина достигането на 58 процента лоялни клиенти за южнокорейския технологичен гигант заслужава да се подчертае. Още един успех за Samsung е челното място като първи избор за потребители, които са сменят марката на устройствата си.

„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone
Samsung настига Apple по отношение на лоялността

Samsung настига Apple по отношение на лоялността

Потребителите на iPhone са прословути с лоялността си към Apple, но ново проучване показва, че Samsung са достигнали почти същото ниво на лоялност към марката.

23 173 EPA/БГНЕС
Според проучване на консултантската компания WDS около три от всеки четири потребители на iPhone в САЩ, Великобритания и Австралия, които са обновили устройствата си, са продължили да използват iPhone, пише Business Insider, цитиран от "Фокус".

58 процента от клиентите на Samsung пък са избрали ново устройство от същия производител през 2013 година.

Не е изненада, че най-малко лоялни са потребителите на BlackBerry. Четири от всеки пет собственици на продукт на канадската компания са преминали на различна марка телефон.

Важно е да се отбележи, че участниците в изследването на WDS са от трите най-развити мобилни пазари в света, където Apple винаги е била господстващият производител на смартфони.

Самата операционна система на компанията от Купертино iOS успява да задържи потребителите. Много по-вероятно е собственик на Samsung Galaxy S4 да премине на HTC One, отколкото потребител на iPhone да смени устройството си със Samsung.

Поради тази причина достигането на 58 процента лоялни клиенти за южнокорейския технологичен гигант заслужава да се подчертае. Още един успех за Samsung е челното място като първи избор за потребители, които са сменят марката на устройствата си.

„Сляпа лоялност” при собствениците на iPhone