ЕК спира рекламите си в "Екс", но ще продължи да използва социалната мрежа | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
ЕК спира рекламите си в "Екс", но ще продължи да използва социалната мрежа
Снимка: Elon Musk/Twitter

ЕК спира рекламите си в "Екс", но ще продължи да използва социалната мрежа

Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст, заявяват от Европейската комисия

| Редактор: Стоян Гогов 10 1075

Европейската комисия потвърди, че засега спира да използва услугата за реклами на социалната мрежа "Екс" (бившия "Туитър"). Напоследък наблюдаваме тревожно повишаване на случаите на реч на омразата и на дезинформация "в някои социални мрежи", заяви по този повод говорител на комисията. Попитан кои други социални мрежи ЕК има предвид, той уточни, че засега няма данни за други, освен за "Екс".

Препоръчахме на службите на комисията да се въздържат да рекламират засега "във въпросните платформи", каза говорителят. Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст и това оказва влияние на нашата комуникация, добави той.

Говорителят отбеляза, че комисията е изпратила въпроси до "Екс", свързани с прояви на антисемитизъм. Той поясни, че решението за спиране на платените реклами не е свързано с цялостното присъствие на комисията в "Екс".

ЕК спира рекламите си в "Екс", но ще продължи да използва социалната мрежа

ЕК спира рекламите си в "Екс", но ще продължи да използва социалната мрежа

Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст, заявяват от Европейската комисия

| Редактор : Стоян Гогов 10 1075 Снимка: Elon Musk/Twitter

Европейската комисия потвърди, че засега спира да използва услугата за реклами на социалната мрежа "Екс" (бившия "Туитър"). Напоследък наблюдаваме тревожно повишаване на случаите на реч на омразата и на дезинформация "в някои социални мрежи", заяви по този повод говорител на комисията. Попитан кои други социални мрежи ЕК има предвид, той уточни, че засега няма данни за други, освен за "Екс".

Препоръчахме на службите на комисията да се въздържат да рекламират засега "във въпросните платформи", каза говорителят. Загрижени сме, че нашите съобщения се появяват в неподходящ контекст и това оказва влияние на нашата комуникация, добави той.

Говорителят отбеляза, че комисията е изпратила въпроси до "Екс", свързани с прояви на антисемитизъм. Той поясни, че решението за спиране на платените реклами не е свързано с цялостното присъствие на комисията в "Екс".