Facebook пусна платформа за покупко-продажби | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook пусна платформа за покупко-продажби
EPA/БГНЕС

Facebook пусна платформа за покупко-продажби

Facebook разработи и пусна ново приложение, което улеснява потребителите на социалната мрежа при покупка и продажба на стоки.

3 786
Досега за това трябваше да се търсят групи по интереси, докато Marketplace представлява единна платформа, предава БГНЕС.

Този компонент на социалната мрежа става все по-популярен.

Само за месец над 450 милиона потребители са се включили в групи, за да купят или да продадат нещо, съобщи директорът по мениджмънта на продукцията на Facebook Мери Ку.

Marketplace позволява по-лесно да се намерят предмети, които ви допадат, и да се намери ново място за вещи, с които сте готови да се разделите”, обяснява Ку.

За преход към услугата, потребителят трябва да натисне специална икона в долното меню на приложението Facebook за смартфони. Услугата автоматично показва списък със стоки, които се продават от хора в близост до потребителя, съобщава technews.bg.

Платформата ще публикува снимки на предметите да продажба като упоменава къде е мястото, откъдето са обявени, така че потребителите да съобразяват своето местоположение в търсене на дрехи, домакински потреби и електроника.

Свързването с продавача става през месинджъра на Facebook.

Самата социална мрежа не посредничи в плащанията и доставката на продуктите от Marketplace.

Услугата Marketplace е достъпна засега за потребители над 18 години в САЩ, Великобритания, Австралия и Нова Зеландия.

В бъдеще компанията планира да разшири списъка от страни, както и да пусне десктоп версия на Marketplace, наред с наличните в момента приложения за iOS и Android.

Чрез Marketplace Facebook става конкурент на eBay.
Facebook пусна платформа за покупко-продажби

Facebook пусна платформа за покупко-продажби

Facebook разработи и пусна ново приложение, което улеснява потребителите на социалната мрежа при покупка и продажба на стоки.

3 786 EPA/БГНЕС
Досега за това трябваше да се търсят групи по интереси, докато Marketplace представлява единна платформа, предава БГНЕС.

Този компонент на социалната мрежа става все по-популярен.

Само за месец над 450 милиона потребители са се включили в групи, за да купят или да продадат нещо, съобщи директорът по мениджмънта на продукцията на Facebook Мери Ку.

Marketplace позволява по-лесно да се намерят предмети, които ви допадат, и да се намери ново място за вещи, с които сте готови да се разделите”, обяснява Ку.

За преход към услугата, потребителят трябва да натисне специална икона в долното меню на приложението Facebook за смартфони. Услугата автоматично показва списък със стоки, които се продават от хора в близост до потребителя, съобщава technews.bg.

Платформата ще публикува снимки на предметите да продажба като упоменава къде е мястото, откъдето са обявени, така че потребителите да съобразяват своето местоположение в търсене на дрехи, домакински потреби и електроника.

Свързването с продавача става през месинджъра на Facebook.

Самата социална мрежа не посредничи в плащанията и доставката на продуктите от Marketplace.

Услугата Marketplace е достъпна засега за потребители над 18 години в САЩ, Великобритания, Австралия и Нова Зеландия.

В бъдеще компанията планира да разшири списъка от страни, както и да пусне десктоп версия на Marketplace, наред с наличните в момента приложения за iOS и Android.

Чрез Marketplace Facebook става конкурент на eBay.