Instagram тества емисия с публикации само от проверени потребители | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Instagram тества емисия с публикации само от проверени потребители
Снимка: Shutterstock

Instagram тества емисия с публикации само от проверени потребители

Целта е социалната мрежа да популяризира абонаментния си план

| Редактор: Кристиан Антонов 1 305

Instagram започна да тества опцията Meta Verified, чието включване ще позволи да се виждат във фийда публикации само от проверени потребители. Превключването ще се появи в разделите Subscriptions (Абонаменти) и Favourites (Любими) и ще направи верификацията на акаунта по-привлекателна, тъй като ще даде на потребителите нов начин да получат по-голяма популярност във фийда на Instagram. Таксата за Meta Verified ще бъде 11,99 щ. долара при използване на уеб версията или 14,99 щ. долара в приложението.

"Виждаме това като нов инструмент за наблюдение на хората и начин за откриване на фирми и автори" - написа в емисията си шефът на Instagram Адам Мосери. - "Уведомете ни, ако се интересувате от използването му". Въпреки призива Мосери не разкрива обхвата на тестовете или начина за достъп до тях.

По-рано тази година Meta обяви своята програма Meta Verified за Instagram и Facebook, която дава на абонатите си проверка на акаунта със син тик, защита от открадване на самоличността и подобрена поддръжка. Тестването започна в Австралия и Нова Зеландия, след това се разшири в САЩ, а през септември опцията Meta Verified стана достъпна за бизнес акаунти.

Meta Verified представи своята програма за верификация няколко месеца след като социалната мрежа X (бивш Twitter) въведе платена верификация като част от плана X Premium с далеч по-смесени резултати. Постовете на последователите се появяват по-високо в разговорите и търсенията, което според отзивите на потребителите прави много по-трудно навигирането във фийда на X и писането на отговор.

Instagram тества емисия с публикации само от проверени потребители

Instagram тества емисия с публикации само от проверени потребители

Целта е социалната мрежа да популяризира абонаментния си план

| Редактор : Кристиан Антонов 1 305 Снимка: Shutterstock

Instagram започна да тества опцията Meta Verified, чието включване ще позволи да се виждат във фийда публикации само от проверени потребители. Превключването ще се появи в разделите Subscriptions (Абонаменти) и Favourites (Любими) и ще направи верификацията на акаунта по-привлекателна, тъй като ще даде на потребителите нов начин да получат по-голяма популярност във фийда на Instagram. Таксата за Meta Verified ще бъде 11,99 щ. долара при използване на уеб версията или 14,99 щ. долара в приложението.

"Виждаме това като нов инструмент за наблюдение на хората и начин за откриване на фирми и автори" - написа в емисията си шефът на Instagram Адам Мосери. - "Уведомете ни, ако се интересувате от използването му". Въпреки призива Мосери не разкрива обхвата на тестовете или начина за достъп до тях.

По-рано тази година Meta обяви своята програма Meta Verified за Instagram и Facebook, която дава на абонатите си проверка на акаунта със син тик, защита от открадване на самоличността и подобрена поддръжка. Тестването започна в Австралия и Нова Зеландия, след това се разшири в САЩ, а през септември опцията Meta Verified стана достъпна за бизнес акаунти.

Meta Verified представи своята програма за верификация няколко месеца след като социалната мрежа X (бивш Twitter) въведе платена верификация като част от плана X Premium с далеч по-смесени резултати. Постовете на последователите се появяват по-високо в разговорите и търсенията, което според отзивите на потребителите прави много по-трудно навигирането във фийда на X и писането на отговор.