Стивън Кинг напусна Facebook заради дезинформация | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Стивън Кинг напусна Facebook заради дезинформация 2
Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Стивън Кинг напусна Facebook заради дезинформация

Според автора, социалната мрежа не може да се справи със защитата на потребителите

| Редактор: Иван Ненов 39 4965

Известният писател Стивън Кинг обяви, че напуска Facebook. Според него социалната мрежа прелива от фалшива информация, която е позволена дори и в политическите реклами и това не е правилно, съобщава CNET.

"Напускам Facebook. Не ми е комфортно с наплива от фалшива информация, която е позволена в политическите реклами. Не съм уверен, че Facebook може да се справи със защитата на личното пространство на потребителите" - пише Кинг и казва, че потребителите могат да го следват в Twitter, ако желаят.

Писателят имаше профил с 5.6 млн. последователи във Facebook. Той вече е изтрит.

Facebook продължава да получава критики и от политици, че отказва да промени рекламната си политика. Социалната мрежа позволява на политическите реклами да съдържат не напълно фактологично вярна информация. Компанията се аргументира, че хората трябва сами да преценяват какво се опитват да им кажат политиците.

Стивън Кинг напусна Facebook заради дезинформация 2

Стивън Кинг напусна Facebook заради дезинформация

Според автора, социалната мрежа не може да се справи със защитата на потребителите

| Редактор : Иван Ненов 39 4965 Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Известният писател Стивън Кинг обяви, че напуска Facebook. Според него социалната мрежа прелива от фалшива информация, която е позволена дори и в политическите реклами и това не е правилно, съобщава CNET.

"Напускам Facebook. Не ми е комфортно с наплива от фалшива информация, която е позволена в политическите реклами. Не съм уверен, че Facebook може да се справи със защитата на личното пространство на потребителите" - пише Кинг и казва, че потребителите могат да го следват в Twitter, ако желаят.

Писателят имаше профил с 5.6 млн. последователи във Facebook. Той вече е изтрит.

Facebook продължава да получава критики и от политици, че отказва да промени рекламната си политика. Социалната мрежа позволява на политическите реклами да съдържат не напълно фактологично вярна информация. Компанията се аргументира, че хората трябва сами да преценяват какво се опитват да им кажат политиците.