Марките, които са част от германската автомобилна група Volkswagen, са спрели всичките си платени дейности в социалната мрежа Twitter до второ нареждане. Това съобщи говорител на компанията, цитиран от Ройтерс и БТА.

По-рано този месец Volkswagen, който притежава марките Audi, VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati и Porsche, посочи, че е препоръчал на подразделенията си да спрат рекламите си в Twitter до последващо решение, след като платформата бе придобита от Илон Мъск.

Говорител на групата заяви, че всички марки са последвали препоръката, а Audi е избрала да спре дейности като преки постове и само да отговаря на клиентски въпроси на сайта.

Audi не е пускала туит от 1 ноември, макар преди това да имаше публикация почти всеки ден. Мъск пое собствеността над Twitter в края на октомври.