Задава се краят на плазмените телевизори | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Задава се краят на плазмените телевизори
EPA/БГНЕС

Задава се краят на плазмените телевизори

Краят на плазмените телевизори е съвсем близо. Panasonic, най-големият производител в сегмента, възнамерява да прекрати пускането на плазмени панели и телевизори в рамките на план за преструктуриране на бизнеса си, предаде Nikkei, цитиран от TechNews.

28 259
В следващите три години японската компания ще се избави от част от активите, вкл. от завода за плазмени панели в Амагасаки, Япония, който беше пуснат през 2009 г. и произвеждаше по 330 хиляди 42-инчови панела месечно. Освен това Panasonic ще прекрати и разработката на нови модели плазмени телевизори. Компанията смята, че пускането на плазмени ТВ наред с течнокристалните модели е нецелесъобразно, особено в Япония, където търсенето на телевизори намалява.

Panasonic очаква продажбите на подразделението й за телевизори да паднат над два пъти през финансовата 2015-2016 г. спрямо 2009-2010-а, когато компанията достигна рекорден резултат от над 10,5 млрд. долара. Все още обаче ръководството на компанията не е взело окончателно решение за бизнеса си с плазмени екрани.

През 2011 г. Panasonic съобщи, че ще намали обема на производството на плазмени панели и ще уволни хиляда души, заради невъзможността да се конкурира с корейските компании Samsung и LG.

Японският гигант преживява трудни времена. През 2012 г. компанията предупреди, че загубите й за финансовата 2012-2013 г., която приключва този месец, ще достигнат близо 10 млрд. долара, в резултат на намалялото търсене на телевизори и други фактори.
Задава се краят на плазмените телевизори

Задава се краят на плазмените телевизори

Краят на плазмените телевизори е съвсем близо. Panasonic, най-големият производител в сегмента, възнамерява да прекрати пускането на плазмени панели и телевизори в рамките на план за преструктуриране на бизнеса си, предаде Nikkei, цитиран от TechNews.

28 259 EPA/БГНЕС
В следващите три години японската компания ще се избави от част от активите, вкл. от завода за плазмени панели в Амагасаки, Япония, който беше пуснат през 2009 г. и произвеждаше по 330 хиляди 42-инчови панела месечно. Освен това Panasonic ще прекрати и разработката на нови модели плазмени телевизори. Компанията смята, че пускането на плазмени ТВ наред с течнокристалните модели е нецелесъобразно, особено в Япония, където търсенето на телевизори намалява.

Panasonic очаква продажбите на подразделението й за телевизори да паднат над два пъти през финансовата 2015-2016 г. спрямо 2009-2010-а, когато компанията достигна рекорден резултат от над 10,5 млрд. долара. Все още обаче ръководството на компанията не е взело окончателно решение за бизнеса си с плазмени екрани.

През 2011 г. Panasonic съобщи, че ще намали обема на производството на плазмени панели и ще уволни хиляда души, заради невъзможността да се конкурира с корейските компании Samsung и LG.

Японският гигант преживява трудни времена. През 2012 г. компанията предупреди, че загубите й за финансовата 2012-2013 г., която приключва този месец, ще достигнат близо 10 млрд. долара, в резултат на намалялото търсене на телевизори и други фактори.