Коментари - Започват тестовете на US заместителите на ”Союз” | IT.dir.bg
назад

Започват тестовете на US заместителите на ”Союз”

Разработването на комерсиален транспорт за астронавтите на НАСА до Международната космическа станция (МКС) върви по план.

Обратно в новината

Коментари - Започват тестовете на US заместителите на ”Союз” | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Който от пишещите тук , има руски смартфон или лаптоп , да си вдигне ръката???

Гледам коментарите долу и не преставам да се чудя - хем искате добри заплати, хем САЩ защо разработвали свои програми. Да, сигурно следващите 500 "билета" ще са на същата цена, но и следващите 50 години всеки инженер ще иска да работи в САЩ срещу достойно заплащане, а не в Русия срещу похвала и потупване по рамото.

Обамчо, абе вие с руска ракета ли ходихте до Луната, щото нямам спомен да съм ви давал такава? Но ти си бил тогава някъде из джунглата.

А сега? Колко ли ракети на краварите ще се палят и взривяват? Не давам вече руски ракети! А ако знаете пък какви нови имам, ще ви опадат ченетата, като на Чърчил, когато нашите нови танкове се появиха на парада на победата 45!?

"know-how"

к'о речи?

Това от четене на руска пропаганда :)

Pesh0

Истината излиза наяве . 50 години , след като заснехме клипчета , как бяхме на луната , ще е добре да измислим ракета с която да летим в близкия космос .

Какво говориш. УСА дори самолети нямат. Летят с ТУ

Значо те пак ще плащат по 58 милиона на поет, а сега им дават предварително едни 6,8 милиарда за стимул. Сметката излиза чак след 500-ния астронавт ...

Сега сме в ЕС. Европа си има космическа агенция ЕСА. И миналата година се присъединихме към нея. Та от тази гледна точка би трябвало да ни интересуват най - вече успехите на ЕСА. Най евтина възможност за пилотирана ракета към Луната или Марс е Ариане 64 с 4 ускорителя на тецно гориво . Най евтино би било тези да са от Фалкон. Но възможно е и чисто европейски вариант и дори ако румънците или украинците могат да я направят по евтина при добра надежност и европейско финансиране. При сегашната политика , ако се търси сигурност , западна солидарност и висока надейност , най добре е да се търсят възможности за ефективно сътрудничество НАСА ЕСА с възможност за сътрудничество с японциде ( НАСДА). В интерес на истината не съм чел за подобни идеи , но кой знае , може и да узряват вече.

Те и европейските ракети летят с руски двигатели, ако случайно си запознат

Европейските ракети летят с Вулkан , Аестъс, ХМ7-Б, Винчи , ускурители на твърдо гориво - френски и италински, Хаас 2 - румънски , а украинските с украински двигатели , понеже се оказва , че Украйна не е Русия.

Как така, всички комунисти сте едни и същи, не мога да го разбера? Всички чужди изобретения и заслуги си ги преписвате, е това ако не е липса на интелект!

И кои са тези руски двигатели, тъпунгерче?

И тамън ще са готови с тези ракети, и Русия ще вземе да намали цената с 20%!Но важното е в Америка публиката да бъде убедена да си даде парите от данъците!И думата Русия-все едно като страх или зависимост от нея, работи много добре!Честито на печелившите в Америка!Успех на Русия!

4.2+2.6 милиарда / 70 милиона = 97 билета и остатък за бира

Да... и дори не се знае ще има ли на какво да се возят с тези билети. Засега е само едно голо обещание. Един вид, ако стане.

как немат ракета - ами спасе х си има своя собствена ракета коита преди наколко дни се скачи сус исс а боинг ще ползва атлас и в както се пише вав статята..

Мооомент братче.... не така... не смяташ правилно! В цената на руснаците влиза и гориво за изтрелване и ракета носител и поне 3 месечна подготовка в космическото градче..... Тези пари са дадени само за разработка.. после почваш да си цакаш да ти направя 10-15 бройки да имаш да си фъркаш и отделно имаш да си плащаш ракета носител и гориво.... та тая цена уйде у ливадата ....

Хубава сметка, ама не съвсем точна. До колкото си спомням, се предвижда в Space-x да се возят по 7 човека. Ха сега, раздели 97 на 7. Естествено, че трябва да се включат и бъдещите експлоатационни разходи по изстрелванията, но като се има предвид, че тази програма ще действа поне 20 години, то смятам, че хората са си направили сметката.

Сметките са ми съвсем точни. За всеки един платен билет, се возят по трима гратисчии, които са по-тъмно зелени. Отделно, за новата линия, първите 100 места са на промоция.

Turnokopa

Какви сметки правите само. Хората нямат проблем с парите. Имат си печатници в Америка. Ние да му мислим. Кога някой гений и при нас ще се роди. Че да вземе да измисли и нещо освен писане на глупости в интернета.

А до 2017 пеша ли ще ходят? Или ще се возят при гадните братушки със старите им ракети, които били допотопни или така поне разправят оцелелите от екипажите на совалките (които не са се взривили)

nobody

както виждаш, не е трудно да смениш товарно муле. САЩ си спряха програмата навремето защото им беше по-евтинко и приеха Русия за нормален, предвидим партьнор, а то се оказа, че не са мръднали и мм откакто бяха СССР.

Съвършенството в повече слуаи не е необходимо да допреправяш. Просто трябва да го използваш.