И Кубчето на Рубик "поумня" | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
И Кубчето на Рубик "поумня"
Снимка: Connected Cube

И Кубчето на Рубик "поумня"

Connected Cube позволява да съхраняваме онлайн нашите резултати и да се състезаваме с други хора

| Редактор: Александър Александров 5 2960

Една от най-забавните логически играчки в света - Кубчето на Рубик - също се сдоби с "интелигентност" и свързаност към мрежата. Това е поредният пример за навлизането на Internet of Things технологиите навсякъде около нас.

Новото кубче се нарича Connected Cube и притежава всички възможности на традиционното кубче с шест разноцветни стени, но в добавка разполага с безжична връзка. С нейна помощ то може да се свързва към смартфон или таблет и да изпраща там резултатите на потребителите и скоростта на подреждане.

Тази технологична опция може да се окаже спасение за стотиците любители на скоростното подреждане на Кубчето на Рубик. До скоро те се организираха в състезания по бързо подреждане, но за съжаление пандемията от COVID-19 ограничи тази практика (както много други неща).

С новия Connected Cube те могат да изпращат своите резултати в приложнието, да ги сравняват и да си организират състезания в своеобразна Rubik's Arena, където има 47 000 играчи.

И Кубчето на Рубик "поумня"

И Кубчето на Рубик "поумня"

Connected Cube позволява да съхраняваме онлайн нашите резултати и да се състезаваме с други хора

| Редактор : Александър Александров 5 2960 Снимка: Connected Cube

Една от най-забавните логически играчки в света - Кубчето на Рубик - също се сдоби с "интелигентност" и свързаност към мрежата. Това е поредният пример за навлизането на Internet of Things технологиите навсякъде около нас.

Новото кубче се нарича Connected Cube и притежава всички възможности на традиционното кубче с шест разноцветни стени, но в добавка разполага с безжична връзка. С нейна помощ то може да се свързва към смартфон или таблет и да изпраща там резултатите на потребителите и скоростта на подреждане.

Тази технологична опция може да се окаже спасение за стотиците любители на скоростното подреждане на Кубчето на Рубик. До скоро те се организираха в състезания по бързо подреждане, но за съжаление пандемията от COVID-19 ограничи тази практика (както много други неща).

С новия Connected Cube те могат да изпращат своите резултати в приложнието, да ги сравняват и да си организират състезания в своеобразна Rubik's Arena, където има 47 000 играчи.