Eто я компенсацията на Vivacom за срива
За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom не работеше, а мнозина потребители не можеха да провеждат разговори.
89
301
Проблемът засегна предимно потребителите на Vivacom в София, но сривът бе усетен и в други големи градове, като Пловдив, Бургас, Велико Търново и др.
Вижте карта на 4G/3G/2G покритието на Vivacom в България >> >> >>
В късните часове на 29-ти август мобилната мрежа стана отново достъпна, а на своята официална страница във Facebook компанията се извини и обяви, че ще компенсира засегнатите потребители.
Компенсацията включва 50 минути за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона.
Срок за заявяване на компенсация: от 30 август до 15 септември 2016 г.
Допълнителните минути ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени в периода 30 август – 15 септември в специално създадена форма в сайта на компанията, която може да отворите тук.
Вижте карта на 4G/3G/2G покритието на Vivacom в България >> >> >>
В късните часове на 29-ти август мобилната мрежа стана отново достъпна, а на своята официална страница във Facebook компанията се извини и обяви, че ще компенсира засегнатите потребители.
Компенсацията включва 50 минути за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона.
Срок за заявяване на компенсация: от 30 август до 15 септември 2016 г.
Допълнителните минути ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени в периода 30 август – 15 септември в специално създадена форма в сайта на компанията, която може да отворите тук.