”Мобилтел” представи новото си лого
"Мобилтел" представи днес ново лого и изцяло променена визия. Новият образ се появява, за да покаже „вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, която му предоставя цялостни телеком решения. Във фокуса е клиентът като личност”, обявиха от мобилния оператор.
„Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", казва главният изпълнителен директор Андреас Майерхофер. „Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle provider, като партньор, който улеснява живота ви", допълни той.
Новото лого е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква „М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част „tel”. Символът „М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на компанията.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата „М”. В много от древните култури „М” изобразява „вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел започва новата си ера с 60 изцяло обновени магазина, като постепенно всичките 180 магазина ще бъдат преустроени.