BlackBerry Z10 стъпи в Индонезия | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
BlackBerry Z10 стъпи в Индонезия 2
EPA/БГНЕС

BlackBerry Z10 стъпи в Индонезия

Ръководството на BlackBerry съобщи, че е пуснало в продажба новия си смартфон Z10 в Индонезия – третият най-голям пазар на канадския производител, който напоследък губи драстично позиции за сметка на основните си конкуренти Apple и Samsung.

4 67
Десетки клиенти се редиха на опашки пред известен търговски център в столицата Джакарта още от 07:00 сутринта, за да се сдобият с новото устройство, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.

Новият смартфон досега се продаваше единствено в Канада и Великобритания. Очаква се да стъпи на американския пазар през идната седмица.

Проектът Z10 е от ключово значение за компанията, тъй като тя ще се опита да си върне изгубените богатство и пазарен дял именно с него. Клиентите на BlackBerry  намаляха в редица ключови пазари, но продажбите останаха солидни в Индонезия. Азиатската страна се наложи като най-голям пазар на фирмата извън Съединените щати и Великобритания през м.г.

Android измести BlackBerry като най-популярна операционна система в Индонезия през второто тримесечие на 2012 с над 50% от пазарния дял. Въпреки това производителят все още има "много верни хора, които ще побегнат към магазините, веднага щом зърнат новия Z10, коментира експертът Судев Бангах.

През януари BlackBerry (както вече се нарича Research In Motion - бел. ред.) представи два нови смартфона с надеждата да си върне доверието на крайните потребители и бизнеса. BlackBerry Z10 и BlackBerry Q10 са кулминацията на годините на отчаяни усилия на компанията да догони лидерите при смартфоните - Apple и устройствата, работещи със системата Android на Google.
BlackBerry Z10 стъпи в Индонезия 2

BlackBerry Z10 стъпи в Индонезия

Ръководството на BlackBerry съобщи, че е пуснало в продажба новия си смартфон Z10 в Индонезия – третият най-голям пазар на канадския производител, който напоследък губи драстично позиции за сметка на основните си конкуренти Apple и Samsung.

4 67 EPA/БГНЕС
Десетки клиенти се редиха на опашки пред известен търговски център в столицата Джакарта още от 07:00 сутринта, за да се сдобият с новото устройство, предаде АФП, цитирана от БГНЕС.

Новият смартфон досега се продаваше единствено в Канада и Великобритания. Очаква се да стъпи на американския пазар през идната седмица.

Проектът Z10 е от ключово значение за компанията, тъй като тя ще се опита да си върне изгубените богатство и пазарен дял именно с него. Клиентите на BlackBerry  намаляха в редица ключови пазари, но продажбите останаха солидни в Индонезия. Азиатската страна се наложи като най-голям пазар на фирмата извън Съединените щати и Великобритания през м.г.

Android измести BlackBerry като най-популярна операционна система в Индонезия през второто тримесечие на 2012 с над 50% от пазарния дял. Въпреки това производителят все още има "много верни хора, които ще побегнат към магазините, веднага щом зърнат новия Z10, коментира експертът Судев Бангах.

През януари BlackBerry (както вече се нарича Research In Motion - бел. ред.) представи два нови смартфона с надеждата да си върне доверието на крайните потребители и бизнеса. BlackBerry Z10 и BlackBerry Q10 са кулминацията на годините на отчаяни усилия на компанията да догони лидерите при смартфоните - Apple и устройствата, работещи със системата Android на Google.