Предлагат НАСА да се издържа от реклами | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Предлагат НАСА да се издържа от реклами
NASA

Предлагат НАСА да се издържа от реклами

Американската космическа агенция НАСА може да попълва бюджета си с продажба на рекламна площ върху корпуса на бъдещия марсоход, изстрелването на който е планирано за 2020 г., и тази възможност не трябва да се пренебрегва, смята американският лобист и бивш конгресмен Робърт Уокър.

8 124
В изказване в комисията по наука и технологии в долната камара на Конгреса, Уокър отбелязва, че за организаторите на автомобилни състезания, като „Формула 1” и НАСКАР, продажбата на рекламна площ върху състезателните автомобили е нормална практика. „Това спонсорство носи доходи от 200-300 млн. долара годишно. Това е достатъчно за финансирането на пълноценен космически полет”, казва лобистът, цитиран от вестник “Дейли мейл” и Фокус.

„Каква вреда върху науката, астронавтиката може да нанесе названието, което ще носи един или друг апарат”, пита Уокър, оглавявал комисията по наука през 1995-1997 г. Според него, получените срещу реклама пари могат да помогнат на НАСА да преодолее финансовите трудности.
Предлагат НАСА да се издържа от реклами

Предлагат НАСА да се издържа от реклами

Американската космическа агенция НАСА може да попълва бюджета си с продажба на рекламна площ върху корпуса на бъдещия марсоход, изстрелването на който е планирано за 2020 г., и тази възможност не трябва да се пренебрегва, смята американският лобист и бивш конгресмен Робърт Уокър.

8 124 NASA
В изказване в комисията по наука и технологии в долната камара на Конгреса, Уокър отбелязва, че за организаторите на автомобилни състезания, като „Формула 1” и НАСКАР, продажбата на рекламна площ върху състезателните автомобили е нормална практика. „Това спонсорство носи доходи от 200-300 млн. долара годишно. Това е достатъчно за финансирането на пълноценен космически полет”, казва лобистът, цитиран от вестник “Дейли мейл” и Фокус.

„Каква вреда върху науката, астронавтиката може да нанесе названието, което ще носи един или друг апарат”, пита Уокър, оглавявал комисията по наука през 1995-1997 г. Според него, получените срещу реклама пари могат да помогнат на НАСА да преодолее финансовите трудности.