Apple e най-скъпата търговска марка в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple e най-скъпата търговска марка в света
EPA/БГНЕС

Apple e най-скъпата търговска марка в света

Най-скъпата търговска марка в света през 2013 година е компанията Епъл (Apple). В десетте най-скъпи марки са още Гугъл (Google), Майкрософт (Microsoft), Интел (Intel) и Самсунг (Samsung Electronics).

68 274
Тазгодишната класация на консултанската агенция Интербранд (Interbrand) е забележителна не само с това, че е оглавена от компютърния гигант Епъл, но и с това, че за първи път от 14 години Кока-Кола (Coca-Cola) е минала от първа на трета позиция, пише "Ню Йорк таймс". 

През тази година позициите са си подобрили компаниите от технологичния сектор.
Корпорация Гугъл (Google) се е качила от четвърто на второ място.
В десетте най-скъпи марки са влезли още Майкрософт (Microsoft), Интел (Intel) и Самсунг (Samsung Electronics).

Марката на Епъл, според експертите на американската консултантска агенция Интербранд (Interbrand), която представя тази годишна класация, струва 98,3 милиарда долара.
Това е с 28 процента повече от миналогодишната оценка.

С два процента е поскъпнала и търговската марка на Кока-Кола, но това не е било достатъчно, за да изпревари производителя на айФон (iPhone) и айПад (iPad).

Според специалистите класацията на най-скъпите марки се определя до голяма степен от това, че технологичните компании влияят на живота на хората и от това как си взаимодейства, отбелязва изданието.

Консултанската агенция Интербранд е създадена през 1974 г. и от 2000 г. се специализира в изготвянето на рейтинги на най-добрите мерки в света.
Apple e най-скъпата търговска марка в света

Apple e най-скъпата търговска марка в света

Най-скъпата търговска марка в света през 2013 година е компанията Епъл (Apple). В десетте най-скъпи марки са още Гугъл (Google), Майкрософт (Microsoft), Интел (Intel) и Самсунг (Samsung Electronics).

68 274 EPA/БГНЕС
Тазгодишната класация на консултанската агенция Интербранд (Interbrand) е забележителна не само с това, че е оглавена от компютърния гигант Епъл, но и с това, че за първи път от 14 години Кока-Кола (Coca-Cola) е минала от първа на трета позиция, пише "Ню Йорк таймс". 

През тази година позициите са си подобрили компаниите от технологичния сектор.
Корпорация Гугъл (Google) се е качила от четвърто на второ място.
В десетте най-скъпи марки са влезли още Майкрософт (Microsoft), Интел (Intel) и Самсунг (Samsung Electronics).

Марката на Епъл, според експертите на американската консултантска агенция Интербранд (Interbrand), която представя тази годишна класация, струва 98,3 милиарда долара.
Това е с 28 процента повече от миналогодишната оценка.

С два процента е поскъпнала и търговската марка на Кока-Кола, но това не е било достатъчно, за да изпревари производителя на айФон (iPhone) и айПад (iPad).

Според специалистите класацията на най-скъпите марки се определя до голяма степен от това, че технологичните компании влияят на живота на хората и от това как си взаимодейства, отбелязва изданието.

Консултанската агенция Интербранд е създадена през 1974 г. и от 2000 г. се специализира в изготвянето на рейтинги на най-добрите мерки в света.