700% ръст при 4К телевизорите за година | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
700% ръст при 4К телевизорите за година
EPA/БГНЕС

700% ръст при 4К телевизорите за година

През 2014 г. на световния пазар са доставени 11,6 милиона 4К телевизора, което е с 699% повече в сравнение с предходната година.

15 215
Това съобщи анализаторската компания Futuresource, цитирана от TechNews.bg.

На Китай се падат 70% от всички продажби на Ultra HD телевизори (с 4 пъти по-голяма резолюция от Full HD), докато през 2013 г. страната имаше дял от 84% на този пазар.

Прогнозите сочат, че през 2018 година доставките на телевизори с 4К резолюция ще достигнат 100 милиона. Делът им в развиващите се страни ще възлезе на 20%, т.е. всеки пети телевизор ще бъде 4К.

Фактори като намаляване на цените и появата на 4К телевизори с малки екрани ще способстват ръста в продажбите. Функцията за мащабиране ще убеди потребителите в правилността на избора им.

От решаващо значение за успеха на 4К телевизорите ще бъде появата на достатъчен обем от 4К съдържание. Основна роля тук ще играят ОТТ видео услугите, тъй като до края на 2015 г. масовият потребител няма да може да възпроизвежда 4К от дискове.

Както при внедряването на HD и след това на 3D, потребителската 4К електроника изпреварва създаването на съдържание. Производителите на 4К устройства в момента развиват пазар за бъдеща аудитория.
700% ръст при 4К телевизорите за година

700% ръст при 4К телевизорите за година

През 2014 г. на световния пазар са доставени 11,6 милиона 4К телевизора, което е с 699% повече в сравнение с предходната година.

15 215 EPA/БГНЕС
Това съобщи анализаторската компания Futuresource, цитирана от TechNews.bg.

На Китай се падат 70% от всички продажби на Ultra HD телевизори (с 4 пъти по-голяма резолюция от Full HD), докато през 2013 г. страната имаше дял от 84% на този пазар.

Прогнозите сочат, че през 2018 година доставките на телевизори с 4К резолюция ще достигнат 100 милиона. Делът им в развиващите се страни ще възлезе на 20%, т.е. всеки пети телевизор ще бъде 4К.

Фактори като намаляване на цените и появата на 4К телевизори с малки екрани ще способстват ръста в продажбите. Функцията за мащабиране ще убеди потребителите в правилността на избора им.

От решаващо значение за успеха на 4К телевизорите ще бъде появата на достатъчен обем от 4К съдържание. Основна роля тук ще играят ОТТ видео услугите, тъй като до края на 2015 г. масовият потребител няма да може да възпроизвежда 4К от дискове.

Както при внедряването на HD и след това на 3D, потребителската 4К електроника изпреварва създаването на съдържание. Производителите на 4К устройства в момента развиват пазар за бъдеща аудитория.