Акциите на Facebook се сринаха | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Акциите на Facebook се сринаха
EPA/БГНЕС

Акциите на Facebook се сринаха

Акциите на Facebook се сринаха, след като в първия тримесечен финансов отчет след излизането си на борсата компанията отчете загуба, предаде ДПА, цитирана от БТА.

11 154
Социалната мрежа, която през май събра 104 милиарда долара при най-голямото в историята първично публично предлагане на акции на технологична компания, отчете нетна загуба от 157 милиона доларапри приходи от 1,18 милиарда долара.

След отрицателния финансов отчет акциите на компанията поевтиняха с над 8 процента при сделките след приключването на официалната търговия. Приходите на компанията са нараснали с 32% спрямо същия период на миналата година. Загубата от 157 млн. долара обаче контрастира на печалбата от 240 млн. долара, отчетена преди година, на фона на нарастването на разходите от 488 милиона долара до 1,93 милиарда долара заради разходи по компенсации на служители.

Акциите на компанията достигнаха цена от 24,30 долара, което е с над 30% под цената, на която бяха пуснати ценните книжа при първичното публично предлагане - 38 долара за акция.

В отчета си социалната мрежа уточни, че броят на месечно активните потребители е нараснал с 29% на годишна основа до 955 милиона, а на активните потребители - с 32 на сто до 552 милиона. Приходите от реклами са се увеличили с 28% до 992 милиона долара, а плащанията и други такси възлизат на 192 милиона долара.
Акциите на Facebook се сринаха

Акциите на Facebook се сринаха

Акциите на Facebook се сринаха, след като в първия тримесечен финансов отчет след излизането си на борсата компанията отчете загуба, предаде ДПА, цитирана от БТА.

11 154 EPA/БГНЕС
Социалната мрежа, която през май събра 104 милиарда долара при най-голямото в историята първично публично предлагане на акции на технологична компания, отчете нетна загуба от 157 милиона доларапри приходи от 1,18 милиарда долара.

След отрицателния финансов отчет акциите на компанията поевтиняха с над 8 процента при сделките след приключването на официалната търговия. Приходите на компанията са нараснали с 32% спрямо същия период на миналата година. Загубата от 157 млн. долара обаче контрастира на печалбата от 240 млн. долара, отчетена преди година, на фона на нарастването на разходите от 488 милиона долара до 1,93 милиарда долара заради разходи по компенсации на служители.

Акциите на компанията достигнаха цена от 24,30 долара, което е с над 30% под цената, на която бяха пуснати ценните книжа при първичното публично предлагане - 38 долара за акция.

В отчета си социалната мрежа уточни, че броят на месечно активните потребители е нараснал с 29% на годишна основа до 955 милиона, а на активните потребители - с 32 на сто до 552 милиона. Приходите от реклами са се увеличили с 28% до 992 милиона долара, а плащанията и други такси възлизат на 192 милиона долара.