Българската IT компания MaxSoft създаде чатбот асистент в популярния месинджър Viber, който консултира хората по въпроси, свързани с коронавируса. Приложението дава достъпна информация по списък от въпроси и отговори и ни информира изчерпателно по най-различни теми, свързани с COVID-19 като митове за този вирус, новини, статистики и други. Чатботът е много интуитивен и позволява на всеки лесно да получи желаните отговори и да намери достоверна информация само за няколко минути.

В основното меню можете да изберете тема за разговор като съвети за превенция, въпроси и отговори, митове, актуални новини, абонамент за новини и т.н. Една от различните черти на този чатбот е възможността да се абонирате за новини и статистики в реално време и по този начин да получавате известие всеки път, когато има промяна в актуалната информация за болестта на територията на България или има някакви извънредни новини, които са достъпни в самото приложение.

"В COVID-19 чатбота са използвани основно данни от Световната здравна организация. Има много въпроси и отговори, митове за вируса, полезни съвети как да се защитим, актуални новини и статистики в реално време. Добавили сме и възможност за абонамент за новини, с който при промяна на броя заразени или налични нови важни новини, всеки потребител ще получи известие. Надяваме се, че този първи български чатбот ще предизвика интерес и така ще допринесем за по-голяма информираност в обществото, за да се ограничи разпространението на болестта.", разкрива представителят на компанията Петър Маринов.

Можете да откриете COVID-19 чатбота на адреса на компанията. Връзка може да намерите и чрез Viber общността на компанията разработчик.

Линк към чатбота може да бъде открит и на информационната страница на Dir.bg тук >>>