Увеличават пробега на електромобилите с 300%

Едно от най-сериозните предизвикателства за разработчиците на електромобили е как да увеличат техния пробег. Работи се в различни направления – от подобряване на литиево-йонните батерии до намаляване масата на колите, пише GreenTech.bg.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Трудно ще се откаже държавата от акциза и ДДС-то вкпючени в горивата.Така че трай коньо за зепена трева.

скоро не очаквайте пробив в алтернативата на петрола няма кой да се пребори с петролните компании

Циганите тръпнат в очакване, десетки автомобили пред блоковете, свързани с медни жици към ...и аз не мога да си представя какво захранване, акумулатори пълни с ценни метали... Истински Клондайк на 21 век!!!

Ето това е новина! В Япония хората мислят и работят здраво! Не взривяват партийни офиси и централи! Добре разбират властта като отговорност и задължение за почтеност!

А, бре байно на тебе и пичка да окачат на таблото ти пак за Герб ще си мислиш.

Батериите са голям проблем , но за България още по-голм е цената на автомобила . Най ниския клас би трябвало да е не повече от 10000 лева . Електоавтомобила няма двигател с вътрешно горене , скоростна кутия , стартер, алтернатор, радиатор и т.н. Те не струват ли 10000 лева или някой иска да ни качи на нова ,, хранилка ,, . Печалбата е хубаво нещо но и ние можем да смятаме , елдвигател плюс батерия - 40000 лева ...готино нали !

Колко е просто -- елдвигател и батерия. Що не почнеш да ги произвеждаш?

Няма двг но има електродвигател ,да няма стартер и радиатор но предавателна кутия трябва да има ,макар и не като класическите а стартер и пластмасов радиатор каквито са сегашните няма да свалят много цената ,а тези нови батерии сигурно ще са доста скъпички.

Карам Prius и само ако му видиш разположението на агрегатите ще разберете, че е по-сложен от повечето от другите коли.

Човека говори за чист електромобил, а не за хибрид. Приуса има и двигател с вътрешно горене както предполагам ти е много добре известно щом караш такъв

Ако направят с един пробег да се минават 580-650 км. както е при повечето автомобили и да се зареждат за 10-15 мин. си купувам веднага. Другия вариант е предложението на Пежо май беше - отиваш на станцията махат ти изхабената батерия и ти дават заредена за 5 мин. Пак ме урежда

Е не всички са толкова крайни. Има хора дето пътуват до работа и се прибират - в рамките на до 100-200 км. През нощта колата се презарежда ... ако го направят да работи стабилно и на поносими цени ще имат пазар ...

Предложението се казва QuickDrop и е на Рено. За жалост не виждам воля в другите производители да го прилагат, което пък означава, че такива станции, поне в България няма да има много. Иначе тези батерии може и да имат по-голям капацитет, обаче с тия времена за зареждане е направо ужас - 8 часа на 1 място за да можеш да минеш по-малко от 200 км към сегашния момент - просто не е рентабилно.