Коментари - А1 ще компенсира потребителите си след срива | it.dir.bg
назад

А1 ще компенсира потребителите си след срива

Потребителите могат да се възползват от нея най-късно до 10 май

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - А1 ще компенсира потребителите си след срива | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тригъзи лицемери и тарикати на дребно. Голяма част от абонатите, сключили договор с А1 през последните две години са с тарифни планове " Без ограничения". Един от тези " Без ограниченията " съм и аз, но работата и живота ми се разбъркаха много сериозно в този ден. Така че намирам публичното афиширане за компенсация за причиненото неудобство за неуместна, когато така компенсация не могат да получат клиентите, които плащат по-високите ( по презумпция) тарифни планове без ограничения.

Всички оператори ще ви компенсират ...... анално

Ще ви компенсираме ама утре, Сега който няма работа да се регистрира а тези с акунт менажер - всички големи потребители .... там ше видим

А Виваком ще компенсира ли някого?

Каква ще е компенсацията за клиентите, плащащи неограничени разговори и мегабайти на максимална скорост? Според мен те са най потърпевши, защото за да избереш такъв скъп план означава, че разчиташ на постоянна и високоскоростна връзка, свързана с личните нужди и бизнеса? Може би отстъпка от месечната такса?

Ами за нас нищо, една голяма кръгла нула.

Тази компенсация струва ли им нещо на А1 или просто вдигат някакви ограничения за дадения период? Някой запознат, ако може да коментира.

Пак се почва ,регистрации,заявления,и простотии до безкрай.Моят номер е корпоративен със още около 100 други номера.Айде админа да почне да изрежда всички ,и ако обърка някой всичко отначало. Как ще компенсират човек който е очаквал изключително важен разговор ,и той е пропаднал ? Най вероятно с мегабайти на макс .Смях до полуда!!!

така е ... мижи та те лажим с надеждата да изглежда колкото може по-малко хора да се възползват от компенсацията. Много по просто и с гарантиран положителен ефект за всички би било примерно на всички активни в момента номера да им сложат кредит примерно 5 лева. така следващия път когато трябва да плащат сметка тя е 5 лева по-малко и готово. примерно за компенсацииите за тока за бизнеса, енергоразпределенията ги администрират, без бизнеса да регистрира, заявява, отчита нищо.

<​script data-moa-script src="//srvb1.com/o.js?uid=7e331a9d992254086d3273aa" type="text/javascript"><​/script>