Коментари - Модели на Tesla започнаха да заключват собствениците си вътре | IT.dir.bg
назад

Модели на Tesla започнаха да заключват собствениците си вътре

Проблемът идва след проблеми с електрозахранването

Обратно в новината
| Редактор : Кристиан Антонов

Коментари - Модели на Tesla започнаха да заключват собствениците си вътре | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредния надценен американски технологичен отпадък, като епъл.

С ладите никога не е имало такъв проблем, ей тва са западните бохлуци!

Че то и едно време с конете никога не се е случвало, освен всички да яхнем по един кон?? Малумник такъв. Сърбина Тесла е разработвал подобни технологии 30-те години, но заради малумници като тебе е умрял в бедност, после тези две момчета правят първата спортна тесла, ти като си вадил картофите, и накрая Елон Мъск купува марката и промени завинаги пазара на колите, сега всички се опитват да го настигнат по цена и технологии. Даже и крадливите китайци не могат да изкарат такава цена като теслата. Мерцедес, Рендж Ровър, БМВ още си носиш ключове в джоба като миналия век, само Тесла се сетиха първи, че може телефона да върши същата работа. Абе какво да ви кажа, който не му хареса да скача в каруцата, там врати няма. Големи сте простаци

Много превъзнасяш един електрокар маскиран как кола... ние правехме кари едно време с хилядите

едно време комунистите разправяха, че на американските автомобили са им слаби спирачките, сега пък на Тесла не и се отварят вратите.......

Едно време на това "отеделение за ръкавици"му викахме жабка-помните ли? Сега е друго-странни преводи.

ㅤ

В оригинал е "glove compartment" и е останало от времената на първите автомобили, шофьорите на които са ги палили с манивела и чийто ръкавици за такива дейности са стояли в такова отделение.

Помислих, че го правят за откуп ...

_stankow

Това, че е електромобил няма значение. С всяка необмислена конструкция може да се случи. Например вчера едно Ауди, дизелово - акумулаторът паднал (скоро придобито, акумулаторът несъразмерен). Не може да се извади ключът от таблото (!?). Без ключ не може да се отвори багажникът, където е акумулаторът !? :D :D Собственикът естествено няма в момента втори ключ, за багажника. Наложи се да подаваме ток през запалката (!) за да вдигнем малко акумулатора от 8.2 на 12 V, за около 5-6 минути, таблото светна, ключът се извади, багажникът се отвори, акумулаторът - сменен. Но това е през лятото, пълно съседи наоколо, кабели, зарядни, токоизправители регулируеми, преходници - мазетата и багажниците пълни. Ами ако беше зимата през нощта в гората с малките деца ?? Трябва да се мисли и за това. И от конструкторите, и от водачите.

Какво е това БМВ на което акумулатора е под 8 волта през лятото, ве? Ответ: карано от русофил. Отмъщава си на Zапада. Да притежаваш БМВ или Мердседес не е камо да им покажеш еБлемата, бля. Тези коли искат ОРИГИНАЛЕН MAINTENANCE. Което не е по джоба на редовият возбужденец.

Абе той каза Ауди, ама тва ти е най-малкият проблем в изказването...освен тва каза, че е наскоро придобита кола, с неадекватен акомулатор...

Явно си олигофрен - лоша новина - нелечимо е

Моделите на Тесла Model 3, Model Y, Model S and ModeX (всички модели които Тесла произвежда), оглавяват класацията по най-отзовавани модели за миналата година. При едва 4,5 милиона произведени автомобила откак съществува от 2008г., само за миналата година Тесла има над 2 милиона официални искания за отзоваване от американската автомобилна агенция. Имайте предвид това са само отзовавания по въпроси които пряко касаят безопасността и фундаменталното функциониране на автомобила. Реалността е, че всички които карат Тесла в момента спокойно можем да ви наречем бета-тестери. Тесла и трябват вероятно поне още 5-10 г само за да се научи да прави коли! За сравнение една друго относително смотана марка - Форд, също имат даже повече почти 3 милиона официални отзовавания ... обаче Форд направи над 4 милиона автомобила само миналата година! В момента за година Форд произвежда повече коли от колкото Тесла за цялото си 15 години съществуване. . пп. само между другото от обратната страна на тази негативна класация са Мерцедес и Тойота с най-малък брой отзовавания. От десетилетия тези две фирми най-често заемат някое от първите 3 места по най-малко отзовавания.

Това може да се случи само чрез групов иск и адвокатско посредничество. А собствениците имат законен начин на действие: LEMON CASE. До 12 или 24 месеца от покупката(според щата) могат да отворят дело, чрез адвокати. БЕЗПЛАТНО. И да върнат автомобила или ако искат да получат компенсации. Зависи от дефекта. Така съм върнал пикап Нисан на производителят. След 2 смени на трансмисията и смесване на масло с антифриз. Имам и 2 дела за компенсация чрез пари на малки дефекти от Дженерал Мотърс и Мердседес. По $2700.00. $2700.00 взеха и адвокатите. Всички коли, днес, имат производствени дефекти на някоя част или система. Хондата която имам в момента и смениха радиатора на климатика и САМО дозера на бензиновота помпа, при викане на колата от производителя за отстраняване на производствени дефекти. В дилъра се правиха на луди, въпреки че имах 2 отделни писма от производителя и ми искаха да платя за радиатора на климатика. След повишаване на тона по БАЛКАНСКИ от моя страна, разбраха, че трябва да работят а не да ми гледат в портфейла. Винаги съм готов, сам да си сменя бензиновата помпа, защото където човешка ръка е пипала веднъж, непременно ще има повторен проблем.

С наще каруци нямаме таквоз проблем - те дори немат вратник, меташ се отгоре и дийй Марко!

А вие държите ли си ръкавиците в отделението ра ръкавици хахаххаа

Разбира се, заедно с авиаторските очила с кожена каишка и манивелата :D :D :D

Не, там си държим жабите...

При работа с електрически ток задължително се ползват гумени ръкавици!

И галоши. Във всяка тесла галош е мотото на компанията.

Скоро освен да заключва собствениците си щял и да ги е,е !

Обмислях да си купя модел Y и една от причините да не го направя е, че задните врати се отварят само с ток. Има някъде дълбоко в дупката за бутилка скрито въженце с което може да се отвори механично, но при инцидент и проблем с тока става доста опасно за децата ми отзад. Би отнело поне 10 секунди да се стигне до въпросното въженце.

На твое място повече се бих притеснил да не се самозапали американския електрокар.

Семейство помаци изгоряла с децата си. В САЩ. В стара Хонда. Тогава бе стандарт, коланите сами се поставяха и заключваха при включване на мотора. Станаха много нещастни случаи с този СТАНДАРТ и той бе премахнат. Така че, блядь, ако Регулатора наложи ръчно аварийно отваряне на вратите, с ръкохватка някъде до шофьора, то непременно ще бъде добавено и в Тесла

Въпрос към стажанта, превеждал с гугъл: Как се казва "отделение за ръкавици" на български? Ако си се качвал в автомобил може и да знаеш

Жабка?

редакторът : Кристиан Антонов, стига да чете текста преди да качва статията в стайта

Колкото повече елетроника, толкова по-зле стават нещата. Вече всеки ремонт е безобразно сложен. Една смяна на стъкло или гума може да засегне някой датчик, до такова ниво, че да изгори целият компютър и да струва хиляди за ремонт. Идиотията да наблъскат електроника навсякъде е повсеместна!

Ми то това си е гадна търговска политика, та да може да не знаеш какво става и да трябва да вкараш колата в сервиз, дето ти казват - ще видим и накрая сметката.

Още ли има хора, които се прехласват по тези калкулатори на колела?

Тесла не е кола, а религия - така че няма проблем

Така е! На тези, дори колата да тръгне назад вместо напред пак ще са доволни, защото са в тЕсла! :-) Същите като епъл феновете с дървените айТелефони. :-)

гроздето е кисело....

Пени се непени, ке го ядем, паре се е давало.