Коментари - Северна Корея се сдоби с модерен летящ радар | it.dir.bg
назад

Северна Корея се сдоби с модерен летящ радар

Ким Чен Ун показа и снимка от вътрешността му

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Северна Корея се сдоби с модерен летящ радар | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

"... както и плоскоекранни монитори по стените на фюзелажа и предната преграда..." Е, то оставаше в наши дни да са кинескопи... Щеше да е прекалено дори за КНДР и ИЛ-76...

Хващам се на бас, че никой от коментиращите тук няма никаква идея за това какво е това, за което се говори в статията, но пък изказва компетентно мнение по въпроса! Типично за българинът - има мнение по всеки въпрос, и това мнение е най-правилното!

Разни пръдльовци ще коментират Северна Корея, не си виждат съдраните гащи, че вчера с голямо закъснение дойде едната ф-ка от чертежите за няколко милиарда лева ... Ни компенсации, ни резевни самолети от западните ни "партньори"

А разни пикльовци ще се опитват да определят кой, какво, кога и как да коментира. Типична българска картинка. Излезте вече от комунизЪма...

Путя. Срещу ръждясали снаряди от 60г поучи съветски летящ радар.

Кретените на Ким що са с ушанки в уж "самолета"? :)))))

Ха-ха-ха... Фейк самолет на фейк държава, с подарена технология от държава която нищо не е създала, освен "държавата" Северна Македония! Ха-ха-ха...

Това е достатъчно за коментар. А пък за ушанките....... Неам думи, неам

като изключим че мониторите са цветни, дизайна на работните станции бие на този в Кенеди Спейс център музея - залата за уравление на полети за програмата Аполо, 60-те години на миналия век

Старостта на фюзелажа като дизайн няма нищо общо. Едно време са нямали съвременни компютри и симулационни модели и затова са разчитали на геометрията на профила да осигури максимално стабилен полет в условията на динамични смущения като например близък ядрен взрив. Новите концепции на Боинг и Аирбъс имат значително по тънки и дълги криле, нямат защитен кожух на двигателя и осигуряват значителна икономия на гориво, но са адски нестабилни и никой военен няма да качи летящ радар на тях, поне в близките 20..50 г.

И това ли получи за ордата оричояди които прати на фронта? "Модерен" летящ радар? Бухахахахаха

Слаба и смешна пропаганда. Поне на операторите да им бяха сложили слушалки и микрофони за респект. Интересно как с тези УШАНКИ и КАЛПАЦИ ще комуникират и управляват.

няколко месеца. Тези хора изживяха трагично войната от 1953 година, когато американците победиха като прехвърлиха всичките си бомбардировачи към Пхенян и го сринаха до земя, избиха цялото население до крак, все жени, деца и старци, защото мъжете им бяха на фронта. Ето по този начин се постигна мир. Мир със сила. Няма северен кореец който да няма убит роднина в тази война. Затова сега те се пазят от всичко и от всеки.

Абе що Ким Дебелото да не отвори границите и тогава да видим колко от обикновените северокорейци имат желание да се пазят от света. Подозирам, че 20% ще вазират от северокорейския рай още в първия месец, следващия още и т.н. докато останат партийците, военните и апарата за сигурност + техните семейства.

Ами нали с.корея заедно с китай и руско оръжие пилоти и самолети са нападнали 1950г ю.корея да налагат червен болшевизъм.Тогава се намесва сащ.И не случайно в с.корея е алеята (по правилно е гробището) на свалените мигове)

По време на война така да ги раздават или имат много излишни или отдавна са отживелица.

В тоя самолет нема парно бе......тия са с ушанки вътре

Да сложат едно кюмбе! Като на фронта в Украйна. Че туку виж настинали.

ако в случай на конфликт този самолет кръхжи до границата, ама всъщност е над Китай, ще го свалят ли?

Много модерен ще е при положение, че ИЛ 76 е 50 годишен самолет, който често катастрофира. хаха

АУАКС е монтиран на Бойнг 707, който е 67 годишен.

Интересно защо австралийските, турските и корейските са върху 737, а японските на 767. Изглежда американците са го закъсали.

Първият, не съвременните.

Е той 737 е много по-нофф. Първият полет се осъществява на 9 април 1967 г. Виж 767 е само на 40 години :)

С малка подробност че е дълбоко модернизиран.

Ако не се смятат няколкото големи закачени телевизора, оборудването вътре изглежда на възрастта на самолета - от 70те. Но сигурно върши работа, най малкото на диктаторчето да му се повдигне самолета