Коментари - В Сидни изграждат метро с влакове без машинист | it.dir.bg
назад

В Сидни изграждат метро с влакове без машинист

В подземната железница ще се движат мотриси с автономно управление, технология за сигнализация и за координация на движението, а платформите ще са с автоматични защитни прегради

Обратно в новината
| Редактор : Денис Коробко

Коментари - В Сидни изграждат метро с влакове без машинист | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Голема работа, нашата държава е без машинист вече години, па не ревем, тия за един пиклив трен проглушили света...

В София, третата линия на метрото също може без машинист.

Ок, добре ... ама каква новина реално е това ... такива метра има функциониращи вече от над 20г в Европа (та даже и от няколко в София) !?!

В София линии 1 и 2 с руските мотриси могат ли? Сименса може.

Сименс не може да изгради никакво метро. Сименс е производител на влаковете, на системите за сигурност и управление и на перонните преградни врати, каквито имаме и ние. Това ако е за хвалба, че Сидни ще има като нашето метро, но след нас.

Във Франция отдавна съществуват.Свстралийците откриват топлата вода.

В Копенхаген са така, обаче веднъж докато си скитосвах безцелно като тигър, влакът просто спря на една спирка и не тръгна повече. Половин час чакахме докато една кака говореше по уредбата на техния палав език. По някое време дойде машинист, отиде отпред на влака, с ключ отключи един панел, от вътре изкара пулт за управление с един джойстик и ни прибра с 5 километра в час. Та изводът е, че самолетите могат да правят всичко сами от 50 години, но все още имаме пилоти в тях :)

тъкмо няма да тормозят населението със стачки по празниците.

Като асансьор, но настрани. Само че в даден момент човешките решения са важни. Нещо може да се обърка. И опасност от хакване.

Адски странен избор, да вземат съвсем друг тип мотриси, дето са с окачване за тока горе, а не долу, като 1-ва и 2-ра линия. Могат да се окажат несъвместими или да трябват големи промени, че да свържат някога в бъдеще линия 3 с другите.

Това не е нищо, ние тук си имаме метро без влакчета с машинисти.

Идва машиниста след 30 мин и пита, кой от вас има спешна работа. Двама трима казват АЗ. Тогава машиниста им вика, обаждайте се че ще закъснеете малко и казва на дежурната: Ленче, да съм си забравил пулта при теб.

През 2004-а се возих в метро без машинист в Копенхаген. Каква е тази новина...

приготвят десетина хиляди да измрат ма релсите.

Бре голяма новина. Метрото на повечето места е без машинисти,

Ма то в софия има такова метро бз машинисти от години. Каква е тази новина измислена, изсмукана от пръстите. Все едно авторчето написа че иван се е изпърдял. Тинтири-минтири.

Ние откога го имаме! Само че обратното и още по-авангардно - има мащинисти, но влакове няма. А където има, я се преобърнат, я се блъснат в нещо.....Да събудят редките пътници ако случайно са позадрямали от равномерното тракане по "обновените" и "сигурни" релси. А най-любимо ни екогато пратят компетентно два влака един срещу друг в един и същ коловоз. Направо като еуфория след победа на световното! За капак може и да пламнат, понеже фойерверките са забранени, че да позатоплят и близките махали около гарите... А ония ако не знаят, един от архитектите на операта им е българин! така че да не се фукат много да не дойдем пак!

ъъъ.... ама ние в Сидни си ги имаме тези влакове и то работещи от поне 2 години :) друго е интересното, преди 2 години, когато коментирахме какво "чудо на чудесата" вече си имаме, един китайски колега каза: - "хм, ние в бейджин ги имаме тези от поне 10 години" ...

3 години били... как тече времето.. https://www.abc.net.au/news/2019-05-26/sydney-metro-driverless-train-opens-but-delays-occur/11150794

вие в рашанстан може, в София си е топ

А ние в БГ, все още се чудим как да правим пътища без дупки, шахти без ръбове с асфалта и т.н! Баси аборигените (сме)!