Зукърбърг приема е-поща срещу 100 долара | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Зукърбърг приема е-поща срещу 100 долара

Зукърбърг приема е-поща срещу 100 долара

Таксата гарантира, че съобщението ще попадне във входящата му кутия

0 49
Facebook тества екстремни варианти за събиране на приходи. Неотдавна се разчу, че социалната мрежа тества услуга за 1 долар, при която всеки ще може да изпраща е-поща на друг потребител, който не фигурира в приятелския му списък. Гарантирано съобщение до основателя на мрежата - Марк Зукърбърг - обаче струва 100 долара, твърди сайтът Mashable.com. От услугата могат да се възползват хора, които не са в приятелската листа на Зукърбъг, която наброява 16 милиона души. Плащайки въпросната сума, потребителят може да разчита, че неговото съобщение ще попадне в папката «Входящи”, а не в «Други”, където лесно ще се загуби в огромния поток от писма до Зукърбърг. Нововъведението се явява «екстремен” вариант на услуга за платени съобщения, тествана от Facebook. За това признават от самата социална мрежа, която търси начини да монетизира аудиторията си от над 1 милиард потребители.
Зукърбърг приема е-поща срещу 100 долара

Зукърбърг приема е-поща срещу 100 долара

Таксата гарантира, че съобщението ще попадне във входящата му кутия

0 49
Facebook тества екстремни варианти за събиране на приходи. Неотдавна се разчу, че социалната мрежа тества услуга за 1 долар, при която всеки ще може да изпраща е-поща на друг потребител, който не фигурира в приятелския му списък. Гарантирано съобщение до основателя на мрежата - Марк Зукърбърг - обаче струва 100 долара, твърди сайтът Mashable.com. От услугата могат да се възползват хора, които не са в приятелската листа на Зукърбъг, която наброява 16 милиона души. Плащайки въпросната сума, потребителят може да разчита, че неговото съобщение ще попадне в папката «Входящи”, а не в «Други”, където лесно ще се загуби в огромния поток от писма до Зукърбърг. Нововъведението се явява «екстремен” вариант на услуга за платени съобщения, тествана от Facebook. За това признават от самата социална мрежа, която търси начини да монетизира аудиторията си от над 1 милиард потребители.