Facebook съобщи, че отменя забраната си за публикуване на рекламни клипове по политически и социални въпроси, която беше въведена след президентските избори в САЩ през 2020 г., предаде Асошиейтед прес.

Политически кандидати, групи и други лица ще могат да пускат такива реклами във Facebook и Instagram от днес.

Спирането на политическите реклами беше една от мерките, които Facebook въведе след изборите през ноември в опит да гарантира, че платформата му няма да се ползва за сеене на хаос и разпространяване на дезинформация. Социалната мрежа спря публикуването на американски политически реклами след края на гласуването на 3 ноември. Тогава Facebook каза, че спирането им е временно, но не посочи докога ще трае забраната.

"Получихме много мнения за това и научихме повече неща за политическите и предизборните реклами през този изборен цикъл. В резултат на това планираме да използваме следващите месеци, за да видим отблизо как работят тези реклами в нашата мрежа, за да преценим къде може да са нужни още промени", съобщи вчера Facebook в блога си.