Случвало се е на всеки. Поръчва си някаква стока онлайн и когато тя пристига се оказва пълно разочарование. И ако за дреха или обувки това е някак си поносимо, надали ще е така, ако се въпросната стока е мебел. При това, за която е платена висока цена.

Всъщност покупката на мебели онлайн съвсем не е лошо като идея, защото много магазини за мебели имат изключително изгодни предложения, от които потребителите могат да се възползват. Въпрос на правилна преценка е, как клиентът да не се подведе и да не попадне на фалшив сайт и на нереални продукти в него.

С малко проучвания, упоритост и търсене, всеки може да се сдобие с качествени мебели на добри цени и да спести доста средства. Но как да не остане излъган?

Ето няколко точки, на които да се обърне внимание.

Избор на уебсайт за мебели

Интернет работи като отворен пазар и не всички интернет търговци са надеждни. Желателно е да купуват мебели онлайн от популярни, сигурни уебсайтове. Това също така намалява риска от проблеми, след като покупката бъде финализирана. Затова си заслужава купувачът да отдели време за проучване на уебсайта и мебелите, които планира да закупи, за да е сигурен, че ще получите най-добрата цена.

Проучване на компанията

Всяка сигурна компания трябва да има подстраница "Информация за компанията". Добрите онлайн търговци предоставят подробности за своята компания, включително история и информация за обслужване на клиенти и гаранции за удовлетворение. Страницата Информация за сайта също трябва да включва телефонен номер или адрес. Реномираните компании винаги предоставят начини компаниите да се свържат с тях офлайн.

Отзиви за магазина

Има уебсайтове, които позволяват на потребителите да публикуват отзиви за интернет търговците. Ако няма такава секция, добре е да се прегледат форумите. Един - два лоши отзива не са проблем, но ако са чести, добре е да се обмисли покупката.

Проверка на правилата за връщане

Уебсайтовете трябва да имат ясни правила за връщане. Ако даден уебсайт начисли на клиентите такса за преглеждане, има сложна процедура за връщане или изобщо не позволява това, по-добре е да не се купува от него.

Потребителите трябва да търсят уебсайтове с гъвкави правила за връщане. Магазините трябва да предоставят на клиентите достатъчно време за връщане на продукти, както и възможност да прегледа това, което е закупил.

Някои магазини изискват клиентите да поемат разходите за връщане, което може да излезе скъпо за големи или тежки мебели.

Разходи за доставка

Повечето магазини изброяват своите правила за доставка в секцията с често задавани въпроси или за страницата с информация. Добре е потребителите да прегледат това, за да не се окаже, че без значение на стойността на покупката, има висока такса за доставка. Добре е да се знае, че безплатната доставка не винаги означава безплатна. Понякога магазин включва разходите за доставка в покупната цена и след това твърди, че предлага безплатна доставка за привличане на клиенти.

Магазин, който отговаря на стила на купувача

Някои големи магазини за мебели предлагат много продукти от различни търговци, които покриват пълния спектър от стилове за декориране. Повечето онлайн магазини залагат на артикули, които отразяват определен стил.

Например, някои магазини са специализирани в модерни, устойчиви мебели. Други са ориентирани към скандинавски стил, а трети - към класически. Затова е добре потребителят да се насочи към такъв, който да съответства на неговия собствен вкус.

Избор на магазини, които предлагат добра селекция

За да обзаведе дома си, човек няма нужда само от диван, от маса или легло. Обикновено се търси цялостно или частично обзавеждане, мебели, които да допълват търсения артикул. Някои търговци се фокусират върху ръчно направени, малки мебели, а други магазини продават само мебели за спални. Ако се избере онлайн магазин за мебели, който има богата селекция, потребителят ще има стимул да купи и още, и още.