Мобилните приложения с нов рекорд за Коледа
Потребителите са похарчили 277 млн. долара само в рамките на ден
Коледа е ден за почивка за много хора, но е и най-важният ден в света на мобилните приложения. Именно тогава се генерират най-много приходи, като през 2019 г. приложенията записват нов рекорд, съобщава анализаторската компания Sensor Tower.
Нейните данни посочват, че потребителите са похарчили 277 млн. долара само през коледния ден. Сумата е обща за Apple App Store и Google Play Store. Тя е равна на ръст от 11.3% спрямо 2018 г. Само коледният ден е около 5% от всички приходи генерирани от магазините за приложения през целия декември, които са почти 5.1 млрд. долара.
Очаквано, игрите привличат най-много внимание. 210 млн. долара са похарчени именно за мобилни игри на 25-ти декември. От игрите най-популярна е PUBG Mobile с приходи от 8.5 млн. долара. Това е с 431% повече спрямо Коледа през 2018 година.
Приложението с най-големи приходи пък е Tinder с 2.1 млн. долара в рамките на деня. А битката между App Store и Google Play се печели от App Store, който е генерирал 70% от общите приходи.