Коментари - Един от най-странните самолети в света | IT.dir.bg
назад

Един от най-странните самолети в света

Той е създаден в Аржентина от избягали нацистки учени

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Един от най-странните самолети в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ем, то затова някой много ги е страх, да не се обединят немското ноухау с руските ресурси и разручкаха Украйна.

Опасни са германците. За разлика от повечето българи не съм живял или работел в Германия (живота ми мина по други държави) така че нямам кой знае какви наблюдения върху тях. Познавам ги до толкова до колкото ми позволява световната история (която ми е хоби) и няколкото познати немци по английски/американски фирми за които са съм работел. Винаги съм се чудел и възхищавал на постиженията им и как са ги постигали. Една 80 милионна Гермния съумя бая да поизпоти света през ВСВ макар че срещу тях бяха индустриални супер гиганти, велики сили и импери. Не вярвам в генетически обяснения а в манталитета и оформянето му на хората и народите. Интересно с какво точно немският манталитет им позволява да постигат такива резултати. Само с дисциплина и труд не става.

Философе, наблегни на историята. Целия (обединен) запад е бил зад Германия. Повече французи са били на източния фронт отколкото в съпротивата. Да споменавам ли - румънци, поляци, италианци и унгарци. Стандард Ойл, Форд и ред други американски фирми са ги обезпечавали. България също е помагала на Германия. Понимаеш.

Дървений, наблегни ти на историята. Целият Запад е бил зад СССР и във война с Германия. Французи наистина е имало на източния фронт, като тези от прочутата ескадрила Нормандия-Неман, но те са се били срещу германците. От 1941 година инженерите на Форд изграждат напълно новия завод Уилоу Рън край Детройт, предназначен за производство на разработения от калифорнийската компания Консолидейтид Еъркрафт бомбардировач B-24 Либерейтър. По това време това е най-голямото промишлено хале в света с площ над 330 хиляди квадратни метра. Основавайки се на опита на Форд в серийното производство, съоръжението, започнало работа през август 1943 година, успява да произвежда по един самолет на час, вместо по-ранните темпове от един на ден. В периода на най-усилена работа през 1944 година Уилоу Рън произвежда до 650 самолета на месец. B-24 се превръща в най-масовия самолет на съюзниците по време на Втората световна война и до днес остава най-произвежданият американски военен самолет. Около половината от над 18-те хиляди B-24 да произведени от Форд в Уилоу Рън, като към края на войната заводът достига до 70% от произвежданите самолети от този модел. Две думи те описват идеално: нагъл лъжец

става,а аз ги познавам доста добре работейки там за определен период-там са свикнали да има единоначалие и като се издаде закон се спазва безпрекословно без да се коментират дали е правилно или не и за това всичко върви като по часовник а тук всички сме много умни и разбиращи и само акъл ръсим навсякъде и никой не признаваме за авторитет най-вече в този сайт

от 39 до 41 г. руснаците са снабдявали германците, докато те се бият с Франция и Бритения.

кое е извън темата или е спам? Товал че руснаците две години са снабдявали германците с горива и др.? Четете история преди да криете или триете!!!

Алеманците не са били нищо различно от африканските зулуси, докато се появил един австриец със специфични мустачки, а ла Чарлз Чаплин (май обратното беше), който не само съумял да ги сполоти и обедини, а и да ги накара да повярват в себе си и да влагат усилията си в една посока -посочената от него. Не знам дали онзи е бил много влиятелен или алеманците били много послушни, но това, което свикнахме да наричаме диктатура, направи от племената, дето само с конете си говорят немски, в най мощната икономика на Европа. Тук не коментирам садизма и методиката на Менгеле, за укротяване на характери. Само споменавам факти от любимата ти история. Изводите и без моята препоръка, всеки си ги прави сам. Само ще вметна, че България също постигна това, в което беше се превърнала през 1980 г, след проскубания си аграрен период, благодарение на малко спорната, но все пак, диктатура. Официално -на пролетариата, а ирационално (либералистки угодно) -на Живков. Всъщност, на КПСС.

За мен германският гений е един мит. Най-вече плод на собствените им усилия и самовъзхвала. Да, имат технически постижения. Други народи нямат ли? Или техният само-пиар не е толкова успешен? Също така си мисля, че манталитетът се разкрива в контактите с други народи, а това е двустранен процес. Можеш да бъдеш толкова нахален, колкото ти позволи отсрещната страна. Оплетени в своите интриги и интереси, западноевропейските страни позволиха много на Хитлер. Това говори и за техния манталитет, нали? Иначе са дисциплинирани, да. Казват, че думичката, която ги характеризира, е "орднунг", тоест "ред. Личното ми мнение е, че корените на подобен манталитет се крият в протестантската доктрина на пиетизма - личното общуване с Бога, чувството постоянно наглеждане от бдителното Божие око и оттам - личното благочестие. Не можеш да лъжеш Бога, нали? Затова правиш всичко честно и добре. Но немците съвсем не са простодушни, напротив. И най-вече държат на своето. Дори днес в магазините предпочитат да си купуват немски стоки, освен ако не са някакви екзотични като портокали и банани, например. Интересно, коя думичка ни характеризира нас, българите?

Сталинистки идиот, който нито чете, нито научава нещо, а повтаря остарели идеологически клишета.

Германците ако знаеха че миналата зима ще е толкова мека щяха пак да тръгнат

Вярно е, че през ВСВ почти цяла Европа е била зад Германия, а и САЩ са инвестирали мощно в полза на Хитлер, но това в никакъв случай не омаловажава немския технически гений. Аз например друга кола освен немска или японска не признавам! По други въпроси обаче германците нещо не са много у ред в главите, след като така леко се подлъгаха по откачалката Хитлер, а сега по Меркел.