EPA/БГНЕС
Компютрите си връщат лидерството при игрите
Продажбите на игри за персонални компютри ще възлязат на 29 млрд. долара през 2016 г., спрямо $28 млрд. за конзолите, прогнозира анализаторската компания PwC.
63
326
В следващите години РС-тата ще увеличават преднината си, в резултат на ръста в страни като Китай и Индия.
Само персоналният компютър е способен да използва най-съвременните технологии, прилагани в игрите, пише CNET, цитиран от TechNews.bg. Компютрите са и единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност.
Принос за популярността на РС-тата като геймърска платформа имат и кибер-спортовете, които изискват високи професионални умения, недостъпни за усвояване на конзолите.
В допълнение, услугата за цифрова дистрибуция Steam и нейни аналози позволяват на геймърите да получат достъп до игри от всяко място и по всяко време.
Геймърските конзоли, от своя страна, използват обикновено оптични носители и така ограничават възможностите на потребителите.
Само персоналният компютър е способен да използва най-съвременните технологии, прилагани в игрите, пише CNET, цитиран от TechNews.bg. Компютрите са и единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност.
Принос за популярността на РС-тата като геймърска платформа имат и кибер-спортовете, които изискват високи професионални умения, недостъпни за усвояване на конзолите.
В допълнение, услугата за цифрова дистрибуция Steam и нейни аналози позволяват на геймърите да получат достъп до игри от всяко място и по всяко време.
Геймърските конзоли, от своя страна, използват обикновено оптични носители и така ограничават възможностите на потребителите.