Компютрите си връщат лидерството при игрите | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Компютрите си връщат лидерството при игрите
EPA/БГНЕС

Компютрите си връщат лидерството при игрите

Продажбите на игри за персонални компютри ще възлязат на 29 млрд. долара през 2016 г., спрямо $28 млрд. за конзолите, прогнозира анализаторската компания PwC.

63 326
В следващите години РС-тата ще увеличават преднината си, в резултат на ръста в страни като Китай и Индия.

Само персоналният компютър е способен да използва най-съвременните технологии, прилагани в игрите, пише CNET, цитиран от TechNews.bg. Компютрите са и единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност.

Принос за популярността на РС-тата като геймърска платформа имат и кибер-спортовете, които изискват високи професионални умения, недостъпни за усвояване на конзолите.

В допълнение, услугата за цифрова дистрибуция Steam и нейни аналози позволяват на геймърите да получат достъп до игри от всяко място и по всяко време.

Геймърските конзоли, от своя страна, използват обикновено оптични носители и така ограничават възможностите на потребителите.
Компютрите си връщат лидерството при игрите

Компютрите си връщат лидерството при игрите

Продажбите на игри за персонални компютри ще възлязат на 29 млрд. долара през 2016 г., спрямо $28 млрд. за конзолите, прогнозира анализаторската компания PwC.

63 326 EPA/БГНЕС
В следващите години РС-тата ще увеличават преднината си, в резултат на ръста в страни като Китай и Индия.

Само персоналният компютър е способен да използва най-съвременните технологии, прилагани в игрите, пише CNET, цитиран от TechNews.bg. Компютрите са и единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност.

Принос за популярността на РС-тата като геймърска платформа имат и кибер-спортовете, които изискват високи професионални умения, недостъпни за усвояване на конзолите.

В допълнение, услугата за цифрова дистрибуция Steam и нейни аналози позволяват на геймърите да получат достъп до игри от всяко място и по всяко време.

Геймърските конзоли, от своя страна, използват обикновено оптични носители и така ограничават възможностите на потребителите.