Apple остава най-скъпата марка, следват я Google и Coca Cola | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple остава най-скъпата марка, следват я Google и Coca Cola
Expert.bg - Всички новини

Apple остава най-скъпата марка, следват я Google и Coca Cola

0 67
Марката и логото на техгиганта Apple са най-скъпите в света. Те струват 119 млрд. долара - повече от брутния вътрешен продукт на Мароко, Еквадор и Оман. Това пише британският в. The Guardian. Стойността на компанията от Силиконовата долина, която вече е най-голямата в света с цена на борсата от 591 милиарда долара, е нараснала с 21% в последните 12 месеца, показва годишният доклад на Interbrand за най-добрите световни марки. Apple, която е известна в цял свят с обикновената си емблема отхапана ябълка, ръководи възхода на технологичните компании в тазгодишния доклад. Стойността на марката Google е нараснала с 15% до 107 милиарда долара, което я поставя на второ място, следвана от Coca Cola с увеличение от 3% до 81,5 милиарда долара, IBM (72,2 милиарда долара) и Microsoft (45,5 милиарда долара).
Apple остава най-скъпата марка, следват я Google и Coca Cola

Apple остава най-скъпата марка, следват я Google и Coca Cola

0 67 Expert.bg - Всички новини
Марката и логото на техгиганта Apple са най-скъпите в света. Те струват 119 млрд. долара - повече от брутния вътрешен продукт на Мароко, Еквадор и Оман. Това пише британският в. The Guardian. Стойността на компанията от Силиконовата долина, която вече е най-голямата в света с цена на борсата от 591 милиарда долара, е нараснала с 21% в последните 12 месеца, показва годишният доклад на Interbrand за най-добрите световни марки. Apple, която е известна в цял свят с обикновената си емблема отхапана ябълка, ръководи възхода на технологичните компании в тазгодишния доклад. Стойността на марката Google е нараснала с 15% до 107 милиарда долара, което я поставя на второ място, следвана от Coca Cola с увеличение от 3% до 81,5 милиарда долара, IBM (72,2 милиарда долара) и Microsoft (45,5 милиарда долара).