Снимките във Facebook ”пораснаха” | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Снимките във Facebook ”пораснаха”
Facebook

Снимките във Facebook ”пораснаха”

Facebook обяви, че вече автоматично показва споделените изображения в тяхното възможно най-високо качество, като също така предлага и опция за преглеждане на пълен екран.

8 145
От компанията твърдят, че така изображенията биват показвани до четири пъти по-големи. Понастоящем потребителите могат да качват във Facebook изображения с максимална резолюция от 2048 х 2048 пиксела, предаде КРОСС.

Промените в интерфейса на Facebook показват, че компанията се стреми да адресира засилващата се конкуренция от по-нови сайтове, като Pinterest, Instagram и Google+, според Патрик Муурхед, главен анализатор в Moor Insights & Strategy. Конкретно Google+ предлага опция за преглеждане на изображения на цял екран и потребителите оценяват това, сподели той.

„Това е напълно дефанзивен ход за реагиране на подобренията, които Instagram или Pinterest ще правят", коментира анализаторът, добавяйки, че вече някои потребители прекарват повече време в Instagram и Pinterest за сметка на Facebook.

Брайън Блау от Gartner заяви, че ходът ще изравни Facebook с други услуги за споделяне на изображения. Той обаче гледа на нововъведението като част от постоянните усилия на компанията да задържа потребителите в социалната си мрежа за по-дълго време.
„Google, Facebook и Apple се опитват да разширят наборите си от възможности, така че да могат да задържат потребителите на сайтовете си. Това е конкуренция, но не по отношение на споделянето на снимки по същество", каза той.
Снимките във Facebook ”пораснаха” 1

Снимките във Facebook ”пораснаха”

Facebook обяви, че вече автоматично показва споделените изображения в тяхното възможно най-високо качество, като също така предлага и опция за преглеждане на пълен екран.

8 145 Facebook
От компанията твърдят, че така изображенията биват показвани до четири пъти по-големи. Понастоящем потребителите могат да качват във Facebook изображения с максимална резолюция от 2048 х 2048 пиксела, предаде КРОСС.

Промените в интерфейса на Facebook показват, че компанията се стреми да адресира засилващата се конкуренция от по-нови сайтове, като Pinterest, Instagram и Google+, според Патрик Муурхед, главен анализатор в Moor Insights & Strategy. Конкретно Google+ предлага опция за преглеждане на изображения на цял екран и потребителите оценяват това, сподели той.

„Това е напълно дефанзивен ход за реагиране на подобренията, които Instagram или Pinterest ще правят", коментира анализаторът, добавяйки, че вече някои потребители прекарват повече време в Instagram и Pinterest за сметка на Facebook.

Брайън Блау от Gartner заяви, че ходът ще изравни Facebook с други услуги за споделяне на изображения. Той обаче гледа на нововъведението като част от постоянните усилия на компанията да задържа потребителите в социалната си мрежа за по-дълго време.
„Google, Facebook и Apple се опитват да разширят наборите си от възможности, така че да могат да задържат потребителите на сайтовете си. Това е конкуренция, но не по отношение на споделянето на снимки по същество", каза той.