Иновации на Mastercard извеждат преживяването от пазаруването до ново ниво
0
119
/КРОСС/ Мastercard и Swarovski предоставят пазаруване във виртуална реалност с дигиталния портфейл Masterpass
Пазаруване в приложение за виртуална реалност? Мислили ли сте някога, че това ще бъде възможно? E, иновациите на Mastercard предоставят уникално преживяване за потребители, които искат да пазаруват през всяко устройство и да се разплащат по-бързо, по-лесно и по-безопасно. Един от най-новите проекти на глобалната технологична компания в сътрудничество със Swarovski е представянето на приложение за пазаруване на виртуална реалност (VR) за продуктовата гама с декорации за дома «Ателие Сваровски“.
Новият проект позволява на потребителите да пазаруват през VR приложение на своите смартфони и с помощта на дигиталния портфейл Masterpass, който скоро ще бъде достъпен и на българския пазар.
За да се потопят във вълнуващото пазаруване, потребителите трябва да поставят телефона си в съвместимото VR устройство. След като сесията започне, те могат да се движат през стаите на Ателието и да преглеждат колекцията, като преместват погледа си в различни посоки. Благодарение на виртуалната реалност, потребителите имат възможност да научат повече за историите, които стоят зад проектирането на отделните продукти, да прочетат описания, да видят цените, както и да изгледат видеоклипове от изработката им. Когато клиентите изберат продукт от колекцията и решат да го закупят, те могат да го добавят към количката и да фокусират погледа си върху бутона Masterpass, който се показва в долната част на описанието на продукта.
Уникалното преживяване от пазаруването е все по-важно за потребителите и това партньорство им дава възможност да се възползват напълно от функционалностите на иновациите, за да закупят по вълнуващ и удобен начин желания продукт.Друг нов проект на Mastercard е сътрудничеството със списание «Marie Claire“ за мобилното приложение The Next Big Thing Concept Shop, което предоставя уникална съвкупност от последните иновации в модата, забавленията, технологиите и здравословния начин на живот. През него потребителите могат да правят бързи електронни плащания в дигиталния магазин или да си направят снимка във виртуално фотографско студио.
Mastercard се гордее с проектите, които прескачат установени граници, благодарение на иновативни технологии и решения за електронно разплащане. Мисията на компанията и стремежът й да прави разплащанията по-лесни и по-безопасни, бяха отразени от глобалното издание Fortune Future 50, което постави Mastercard сред най-иновативните компании, които ще променят света в бъдеще. Отличието се дължи на усилията на Mastercard за финансово приобщаване на милиони хора по света, за процеса по свързване на всички устройства, както и за въвеждането на биометричната технология. Българският пазар също допринесе за престижното отличие на световната технологична компания - тази година България стана първата европейска държава и втора в света, в която бяха тествани разплащателни карти с биометрични данни.