Коментари - Aвтoпилoтът нa Теѕlа зaпoчнa пo-дoбpe дa paзпoзнaвa пeшexoдци | IT.dir.bg
назад

Aвтoпилoтът нa Теѕlа зaпoчнa пo-дoбpe дa paзпoзнaвa пeшexoдци

Πpeз пocлeднитe двa мeceцa компанията пpeдлoжи няĸoлĸo ъпдeйтa зa cиcтeмaтa зa aвтoнoмнo yпpaвлeниe

Обратно в новината

Коментари - Aвтoпилoтът нa Теѕlа зaпoчнa пo-дoбpe дa paзпoзнaвa пeшexoдци | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Kalin

Тесла няма шанс в България.С нашите скрити обрали неправилно поставени знаци тотално ще се бъгне.

Ако случайно Теслата ми подмине някой пешеходец, отварям вратата в движение и корЕгирам грешката на софтуерното управление.

концепцията за индивидуални електромобили е една лъжа и пълна глупост . на планетата няма необходимите метали дори и 1/5 от автомобилите да станат електрически . освен това е крайно неефективно всеки да се търкаля в собствена каручка . по добре би било всеки да е в нещо като контейнер, който се зацепва за предния и правят нещо като влак по магистралата . автономен електрически автомобил отдавна има и се казва тролейбус

Дори да е така, автономното шофиране всъщност е ключов елемент от идеята колите да престанат да са лични, а да са споделена услуга, която да се ползва при нужда. Ясно е, че това противоречи на навиците и желанието ни да притежаваме неща, но в момента, начинът по който се използват колите е безумно разточителен. Повече от 90% от колите във всеки момент не се използват, а само задръстват градовете, изисквайки огромни площи за паркинги. Ако автомобилите имат възможност да се шофират сами, бихме могли да "извикваме" автомобил, когато ни трябва и той да пристига от най-близкото място където е освободен. Разбира се, ще има трудности, но предполагам че това ще е бъдещето.

Автомобилите най-вероятно няма да са индивидуални, ще станат като ел.скутерите. Извикваш си през телефона, вози те до някъде, може да е споделено, за да се върнеш си извикваш друг. Общия брой на автомобилите ще намалее.

Тесла си беше направена преди Мъск да се появи на хоризонта. Той само си купи контролния пакет с много манги Съсщо обеща, пикап и камион, нито едно от тия които все още не е направено Особенно се изложи с бронираното скъкло на пикапа Та досега само обещава Мъск, нищо чудно да го понаритат от тук и там

Това ли сънуваш нощем? Егати сънищата... започни да живееш, бе...

"Съсщо обеща, пикап и камион, нито едно от тия които все още не е направено" "Особенно се изложи с бронираното скъкло на пикапа" Последно, има или няма пикап? Как може да се е изложил с предното стъкло на нещо, което не е направил? Как да спори с теб човек, като сам си противоречиш?

Заглавието звучи направо зловещо, биете рибата пак.

След като претрепаха има-няма 50 пешеходци, програмистите на Мъск се научиха да програмират на Теслата интелекто.

много ми интересно какво става ако внезапно се появи пешеходец и отзад има камион. Трябва да се запази живота на пешеходеца, трябва да се запази живота на пътниците понеже отзад камион и ще ги смачка. И така - какво решава изкуствения интелект - кой да живее и кой да умре.

Ако шофьорът на камиона спазва дистанция и е адекватен, няма опасност за пътниците отзад. Същото е и с шофьор зад волана. Изборът е логичен.

Какво става с управлението на Теслата....когато нигър изпреварва от дясно от банкета на пътя?

акъл нанайси как не се е пласирал още с некоя мъдрост ?! или чака да му се открият чакрите и тогава ... :):)

Не се споменава тука НАСА. Само Мъск очевидно не може да му отключи параноята.

Сигурно изкуственият й интелект се е самообучавал от открадната дата на GTA плейърс..

Казвате, още малко и вече няма да ги гази.

Заобикаля боклуците... Не вярвам в щатите да има боклуци по улиците. Или визирате негрите?

Става въпрос за червените боклуци

Има, но ги чистят от гугъл стрийт.

разпознава ги , след като ги качи на предния капак

Докато не я научат да го наругае задето е пресичал на червено, няма да се котира в България! В крайна сметка такива заплеси трябва да бъдат наказвани вербално, нали? ... дали?

"Oбнoвявaниятa oпpaвят зaбeлязaнитe бъгoвe " вече така ли викат на прегазените пешеходци... заради което в САЩ забраниха на Тесла да рекламира автопилота на колите си.

Пълни глупости на малоумен кретен.

Колко от вас, ненадминати експерти торетици, са карали Тесла?

Проблеми с кормилния лост, проблеми с окачването водещо до ПТП, айретен че китайските батерии се самозапалват... не случайно Тесла има най-голмемият процент на върнати за доизкусуряване автомобили в света.

Айде провери си пак информацията и тогава пиши глупости тука...

Американските коли са боклуци, и вкл. и Тесла. Нормалните американци си купуват БМВ, Мерцедес, Фолксваген, Тойота, Хонда.

Част от решенията се оказват лоши. Като прибиращите се дръжки за отваряне на вратите. Така при едно запалване на Тесла, никой не е могъл да извади човека от вътре, просто защото дръжките са били прибрани, е нямало какво да дърпат, да отварят вратата.

И естествено, никой не се е сетил да счупи прозореца, нали? Щото при катастрофа, на хората ако не им отвориш вратата, отказват да излязат... аман от тъпи путинофилски легенди. Тоя човек, къде ви бръкна толкова, че такава злоба и простотии бълвате срещу него и компаниите му?

Дори част от колите му, са забранени в ЕС, че не отговарят на никакви норми.

се разпознават пешеходците като чуеш едно "тудуп-тудуп" и колата леко подскочи два пъти. С кучетата е същото ...

Сто и кусур история автомобилостроене нанайци. Още малко да я барнем системката и ви слагам само като куфарчета .Само да си бъркате в нослето и нищо по колата да не барате тъпаци. Моем да ви инсталирам вътре по една тесличка да си чукате орехчета и лешник. Ще ми се правят на шофьорчета те ай сиктир......

Автопилотът и в момента е достатъчно надежден и успява да избегне инциденти по-успешно от човешката реакция. In the 3rd quarter, we registered one accident for every 4.59 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 2.42 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.79 million miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 479,000 miles.

Става 2 години откакто купих последната си кола. Хонда акорд. За да получа ръчка и спортно окачване с двойно турбо трябваше да купя луксозно изпълнение - с автономен "интелект". Още при първия сняг радара поставен в предната броня блокира и зимата карам с червено табло пращащо ме непрекъснато при дилъра за ремонт. ТРИ ПЪТИ досега колата сама намаля по време на движения в града. Имах и трите пъти луд късмет, че нямаше близо зад мен никой. Караш и тя сама "набива спирачките". Осван отворени очи от ужас и учудване, друго не можеш да направиш. Сигурен съм, че това не е проблем само на Хонда а това е проблем от стандарта - излъчвания в ефира задействат устройството за аварийно спиране. Проблемът е в това, че тази "екстра" не може да се изключи по програмен път от собственика.

Разпознава ги.. и дава газ :)

дели ги на бели и бежови ?

Айде купувайте още акции, че пак сме на загуба ...

Руслямските подлоги сте си на загуба винаги.

Улучва ги по-добре ли?

P.S. Предупрежденията за =125-годишната история на Автомобилната Индустрия= са изказани от Анди Палмър, но и Мартин Лийч, навремето, е имал същите помисли.

Елментарно, Ватсон! Всеки с транспондер в джоба!

Какъв пророк си само. Много добре се връзва със закона да не бъдат записвани полицаите. Тогава ще стане отопията на новият световен ред, да не си помисляш да си свободен, иначе теслата те гази ;D

Кате чипират хората теслата ще може да ги разпознава супер лесно.

По-интересното в случая е, че вече има 4 дела в сащ, при които съдът е привлякъл като отговорни производителетие на тези "автомобили", защото е доказано еднозначно, че преди и по време на сблъсък с пешеходци или други МПС-та те са били в автономно самоуправление.

-Никой не може да пренебрегне 125-годишната история на Автомобилната Индустрия. Какъвто и да е софтуер да се монтира на един автомобил, той си има МЕХАНИКА и тя се прави, произвежда, настройва и се тества от хора- МЕХАНИЦИ, които си разбират от работата. Така, че Елън Мъск и другите прощъпълници от тази революционна нагласа за производството на новите ЕЛЕКТРОАВТОМОБИЛИ са задължени да имат това предвид. МАРТИН ЛИЙЧ

Изобщо не си наясно. И този който цитираш и той. Електроавтомобилите нямат Двигател свътрешно горене, нямат съединител. това значи че всичките му там помпички, валове, бутала, свещи и т.н. не им трябват на електро колите. Има един мотор, батерия и честотен ретулатор и всичкото друго е електроника и софтуер.

Аха, точно така. Моторът не е един, имат редуктори, полуоски (с карета) имат спирачна система, имат кормилна уредба, окачване, купе, отоплителна система, осветление, стъкла, гуми. Изобщо софтуер до софтуера мила моя майно льо ! :D

че теслАта ще се справи с пешеходците, велосипедистите и тротинеткаджиите, освен ако не ѝ вградят ясновидски способности...

ще фейлне на 110%! :)

Особено като дойде втора употреба ... :)

Според мен ще се справя сравнително успешно. Разбира се не във всички случаи. Някои ще се отърват с уплаха или леки драскотини.

Къде бе?

И при катастрофа с жертви кой ще съдят хардъера на компютъра или програмата. То и двете няма да са от значение при загинал човек. Някой ще каже да съдиш самата компания но инцидента ако е в България ще осъдиш дедовия.

Компания се съди много трудно....просто една малка промяна в закона и готово...автомобилът не може да се движи на автопилот в градски условия и готово...при инцидент с автомобил на автопилот компанията плаща обезщетение в минимален размер от 1млн долара....и да видиш как мъскито спира с простотиите и теслите...автономността има смисъл в автомагистрали и за при автоматични товарни превози....например автономни тирове...всичко друго е да гепим повече пари...

ТеслАта на автопилот е като пиян бакшиш с автомат :)

Хубавото е че доколкото познаваме Мъск, в един момент ще даде безплатно софтуера за ползване от всички производители на автомобили. Вече е правил подобни неща. Другото е че нека сме честни - много хора просто не стават за шофьори. Автоматизираните системи ще намалят инцидентите, ще изчезнат задръстванията и ще свалят стреса от всички. Макар че е още малко рано за това.

ти си голем идиот! ХОРАТА СИ КУПУВАТ АФТОМОБИЛИ ЗАРАДИ ТРЪПКАТА-УДОВОЛСТВИЕ ОТ ШОФИРАНЕТО! Ако я нема: край с купуването. А това никоя администрация нема си позволи. ЩОТО КРАЙ СЪС ЗАСТРАХОВКИТЕ, ВИНЕТКИТЕ, ДАНЪКА, ГЛОБИТЕ И Т.Н. Ше изчезнат толкова пера за рекет и изнудване, че....по-скоро ше смафжат Мъск, отколкото другите. Некой вика: споделено пътуване, кат ти требва си викаш кола през смартфонът И ПЛАЩАШ ЗАСТРАХОВКА, ДАНЪЦИ И Т.Н. ВКЛЮЧЕНИ В ЦЕНАТА НА ПЪТУВАНЕТО! ОБАЧЕ! Поне напалавина ше спаднат тез такси, щото се плащат само при нужда, а не на калпак и безполезно. ТЪЙ ЧЕ - ЧЕКАЙ УДЪР ВЪРХУ ЕЛЕКРОМОБИЛАТ, АФТОНОМИАТА И ПРОЧЕЕ ГЪЗАРИИ

Абе аз не бих разчитал на автопилота ако пресичам пътя и се приближава ТеслА :)

Отдавна, отдавна прекалено много се разчита на АВТОМАТИЗАЦИЯТА. А тя, както всяка друга система, изведнаж може да засече и...конфликта да се припише на компютъра? Дали ще дойде това време безусловно да започнем да се доверяваме и на компютъра и на автоматизацията?

А пешеходки? Ето пак сексизъм...

Ще включва звуков сигнал с клаксона. Но не когато ги приближава, а когато се изравни с тях. Като допълнителна екстра ще бъдат инсталирана възможност за намаляване скоростта на движение и отправяне на реплика-подкана на език по избор "Хей, маце! Хайде!".

сега след масовото чипиране, радара ще ги засича по точно и по именно

Не ми се мисли, ако електрониката се скапе или някой хакне колата, какво може да се случи! Прекалено много се разчита на компютъра!

не трябва да караш с 200 докато се ъпдейтва

на шофьорски курс: - втори ден карам, а вече мразя пешеходци!!!

Аз 30 годни шофирам и още "мразя" велисипедистите, а наскоро "намразих" и тротинеткаджиите. :-) Никога не знаеш участници в движението ли го играят или пешеходци. Както си кара по платното, стига до пешеходна пътека и тръгва наляво през платното по пешеходната пътека. :-) Класическо изпълнение!

то и по тротоара е същото, овцете с тел не знае ни къде отива, нито защо говедото дали е в кола, колело, пеша все тая..

Значи сега ще ги нацелва още по-успешно! Даже ще има опция - ако не улучи някого, в последния момент ще отваря съответната врата, та да го забърше поне с нея...