Apple ще връща парите на недоволни потребители
Apple ще дава възможност на потребителите си в ЕС да получават парите си обратно в 14-дневен срок след покупка на приложения, дигитални книги и музика онлайн.
Обратно в новинатаКоментари - Apple ще връща парите на недоволни потребители | IT.dir.bg
Коментари
Гергана, Гергана... как ставате автори в Дир.бг с толкова ниски познания. Норвегия не е член на Европейския съюз, но е пълноправен член на ЕИП - Европейската икономическо пространство, което само по себе си е ЕС, без право на глас. Всичко, което се случва в ЕС се прилага в Норвегия. Същото важи и за Исландия.
Епъл са велики. Всичко друго е боклук за просяци
Аз си мислих че Айфона е бъгав и затова снима в синьо. Не съм бил прав. Телефона е само за благородници със синя кръв.
Значи всеки ще може да си вземе телефон, да си го разнася десетина дни и после да го върне???
Разбира се, че може.. В белите страни хората имат закони, както и доста работещи инструменти за защита на потребителите.. В България това звучи напълно абсурдно ... Ех, кога ще ги стигнем ...
В белите страни различните фирми и институции си разменят информация за нелоялни клиенти. А ако решиш да се правиш на тарикат в един момент ще се чудиш защо ти е скъпа застраховката, голяма лихвата или отказват лизинг. Братовчедка ми в Германия след като намерила телефона, който мислила за откраднат първото което направила е да анулира ваучера, даден и от застрахователя.
В белите страни, макар че САЩ едва ли могат да се нарекат бяла ( с 70% латиноси, азиатци и афроамериканци :) ), има значение за компанията колко клиента има, макар и дори ако име е клиент за седмица, защото това определя цената на акциите им на борсата. Пука им , че след седмица вече няма да е. Това е като сим картите в БГ - ако сумираш номерата, ще се окаже, че в БГ ако всеки има по два сима, то населението ни е 20 мил. :) Та ПЕЧАЛБИТЕ, детенце мое, НЕ СА В АПАРАТИТЕ, а в АКЦИИТЕ !!! ИЗГНИЛА СИСТЕМА, НАЛИ? Според доста финансисти-футуристи, имено балоните на борсите ще унищожат човечеството преди парниковия ефект!
спокойно, те няма да са много недоволните. Епъл юзърите и аЙла*на да им продават ще са доволни и няма да се оплакват! Това се казва лоялност!
Мениджърите на Епъл се опасяват че започват да буксуват на фона на конкуренцията и ако един недоволен потребител не може да върне техен продукт с голяма вероятност би се отказал завинаги от тази напудрена марка.
Това е големия и затова е голям. Няма друг такъв производител за сега. Ако има то дайте пример.
Ами да ти кажа всички са така. Специално андроидските приложения може да си ги връщаш от години
Просто на Aple им се налага да спазват европейските закони. Работата малко като нашите мобилни оператори като ги задължиха да свалят цените за роуминга те го представиха като жест от тяхна страна към абонатите си.
Kупих погрешка ненужно приложение дето не ми върпи работа и ето как протече комуникацията със Епъл съпорта: " Dear S..., Thank you for writing to iTunes Store Customer Support. I hope that you are doing fine despite the issue at hand. My name is Michael. Glad to be of service. I understand that you accidentally purchased "Remove Ads while purchasing a different content and would like to have this canceled. I had a similar experience before, that is why I certainly appreciate your concern. Don't worry, I will do my best to turn this around for you. Ive reviewed your case, and refunded your unintentional In-App purchases "Remove Ads" from the app "OPlayerHD Lite". A amount of 4.49 EUR will be added back to the credit card used to buy the In-Apps. If you dont receive the refund within ten business days, please let me know. Please note that this serves as a exception for your case as per terms of sale which states all sales are final." Изобщо не бяха длъжни да ми възстановяват сумата , но просто реших да опитам ;) Познайте как протече комукията с популярен китайски онлайн търговец , когато се наложи да връщам дефектен THL ... след близо двумесечна одисея си получих уж ремонтирания телефон ( за замяна и дума не можело да става) , който отново показа същия дефект и пих една студена вода ... сега ни пари , ни телефон.
В случай, че не знаеш, iPhone-ът също се произвежда в Китай. Това, че случайно на теб са ти направили отстъпка и са ти върнали парите, не означава, че това е масов случай, иначе нямаше да се въвежда Европейска директива по този въпрос.
Абе братле за 9 лева нямаше да си чупя пръстите да пиша на съпорта. Кой знай как са ти се смели в офиса на Епъл като са ти отговаряли.... виж го тоя клошар за 4.5 евро в кви филми се вкарва. Ама така е българска работа. Иначе хората са най-големите от където и да го погледнем :)
Сравняваш портокали с круши. В единия случай връщаш софтуер и цялата процедура става по интернет, при това този софтуер е на цена, много по-ниска от тази на телефона на THL. Колкото по-ниска е цената на продукта, толкова по-склонен ще е търговецът да направи компромис, за да е доволен клиентът и да се върне. Във втория случай връщаш телефон (хардуер) и то не лично. Трябва по е-майл да успееш да им обясниш какъв точно е дефектът и имаш цялата процедура по изпращане до Китай и връщане обратно. Само това може да отнеме до месец. Да не говорим, че не си си купил телефона директно от THL, а от търговец, т.е., за разлика от Apple, ти не се разправяш с производителя, а с прекупвача.
Явно се опасяват, че производителите няма да могат да си продават боклуците без да са спокойни, че потребителите ще могат да ги върнат ако не са доволни. За това дай да ги наречем гратисчии. А в Българя кога ще можеш да ПРОБВАШ продукт и да го върнеш ако не си доволен? В момента всички онлайн магазини продават стоки които можеш да върнеш САМО ако не си разпечатвал опаковката.
Какво ще кажеш за следния случай: Купува си един хубостник ъглошлайф, последния излиза от гаранция, чупи се и нашия поръчва по интернет флекс от съшата марка и се опитва да върне изгорелия след 5 дни?
Да бе, за идиоти ни взимаш. Всяка стока си има сериен или най-малко партиден номер. Няма как да върнеш така нещо което си купил преди време.
Много вода ще изтеще в българия докато ти и хората като теб изобщо разебрат за какво става вапрос. Какво е свободата да купуваш и връщаш и кка всички са доволни а не мислят на дребно както ти в момента за някакво си инструментче....а се мисли много по на едро без да се издребнява дали случайно си ползвал уреда или не. Защото това поражда много повторни продажби и малък порцент връщане а без връщане няма продажби..Но това трудно се разбира тук.
Не така, не така грубо с примера за ъглошлайфа... Давам ти веднага един по-елегантен. Купуваш си скъп фотоапарат за 2-3000 хиляди лева, отиваш на почивка с гаджето и си правите невероятни снимки за спомен, а след като се приберете връщаш камерата в магазина с оплакването, че си очаквал повече от тази покупка и те ти възстановяват сумата... :) Всъщност това е реален пример от САЩ...