Стелт самолетът, който може да промени всичко
Той е технологичен, но цената му ще бъде достъпна
Обратно в новинатаКоментари - Стелт самолетът, който може да промени всичко | IT.dir.bg
Коментари
България вместо сама да си произведе самолетите,дава милиарди на САЩ.
офффф , туй ли можа да "измъдриш" ве, мозАк ? то тъй се произвеждат самолети , това да не ти е да произвеждаш Москвич.......я кажи през кАмунизма самолетите дето сме произвеждали ? Ама сигурно ще издърдориш,че е нямало нужда,щото ни ги били подарявал СССР. Вземи прочети колко са ни стрували 87-ма година МиГ-29...направо ЗЛАТНИ.....в преводни рубли (обезпечени със злато). Е,не че сме им дали злато, само планини от продукция на ХВП
копие на Ф-22 с 50 санта разлика в дължината иначе казано "новата ни кола след 5 години ще ще ще е под-бра от старата ви кола от преди 25 години" (Ф22 лети за първи път 1997ма)
YF-22 (прототипа) - първи полвт през 1990 год. , днес 34 год. по-късно рашките нямат такъв екземпляр дори на база чертеж. Су-57 е ясно вече че няма да го бъде въобще, да не говорим че не е и бледо копие на Раптора. За Су-75 (копието на Ф-35 дето за нищо не ставал) хващам бас че дори прототипа няма да полети.
"Радарните следи на южнокорейския изтребител са сравним с руския Су-57, но само докато KF-21 лети без външно монтирани ракети." т.е. самолета е добре видим на радарите без ракети и още по-добре видим за радарите със ракети.
Ако се прочете статията с разбиране, ще стане ясно че този самолет няма да промени почти нищо. Производството му е напълно зависимо от САЩ заради използваните двигатели, които са споменати изрично, както и множество други неща които не са. Без двигатели никаква корейска невидимка няма да литне, а без разрешение на САЩ няма да могат да продадат дори и един самолет на когото и да е. Тая работа със самолетите не е като да си купиш литографски машини от ASML и да пратиш "робите си" да печатат чипове с тях. Не че и това е лесно, но това със самолетите е доста по-сложно, изисква да имаш налични цели индустрии за създаването и производството на някои от компонентите на "фърчилото".
ахахахахаха , ти на южнокорейската промишленост и възможности ли тръгна да търсиш кусури ? Я виж какво произвежда KAI и колко е пласирало ! Разрешение от САЩ,дрън-дрън , спокойно на кочинките от Русский Мир така и така не са се засилили да продават, имат си достатъчно желаещи във Източна Азия и дори Полша (самолети,хеликоптери,ракети,танкове)
Вчера ми попадна филм за криминалната руска приватизация на военните им заводи. Голяма част е било приватизирано от Американски фирми, които са се сдобили със секретна информация. Дори в един от случаите, заводът отказва да работи с руското министерство на отбраната, а прави за износ невидимото покритие на тия стелт бомбардировачи по него време. Дори има теория, че днешният прехвален самолет Ф35 с вертикално излитане е взаимствал, рабирай откраднал технологиите от Яковлев и техния непуснат в серийно производство Як41.
Май бяха Як 43 и Як 141. И са им купили документацията, че да правят тези с вертикалното излитане. Опашките са им идентични. Тук някой ще ти обясняват за под пилота разликата, но това не е същественото. Както и си обясняваха докато са търсили решение, защо технологията на Хариерите не става за свръхзвуков самолет. Като това си го обясняваше англичанин работещ в Локхийд Мартин и защо на Як-овете е по-подходяща. Само че на Русия самолет с вертикално излитане не им трябва, а носи много проблеми.
В статията пише че двигателите на Грипените са същите като на ф-18.Но ние избрахме по скъпа оферта за ф16, вместо шведската,която включваше и завод. Но аз съм щастлив,че нашите нови приятели са доволни от нас и с радост ще ги платя от моите данъци тези пари. Да живее Уса...
Без атомни удари по Русия няма да поумнеят ватенките. И 10 000 "Стелт"-а да литнат. Ядрена война и да си ходят в каменната ера!
Това са пълни глупости и рекламни трикове.Запада да си им вярва,нали са от по-простичките господа:)
Су-57 не е от пето поколение,сори, колкото и да се напъват рашките самолет с тия двигатели няма как да е от пето поколение.Умряла работа,те и за това преустановиха производството му,след като Индия и каза,че за нищо не става.
Бившия директор на бюрото "СУхой" отдыхает....семейни дърва в тайгата с пандизчии-убийци. 7-те картонини макета на СУ-57 са с мотори 4+ ГРЕЕЩИ КАТО УРАЛСКА МЕТАЛУРГИЧНА ПЕЩ.
И в СЪРБИЯ беше невидим, пък последва; извинете, че ви видяхме! Та добре ще е американците и англичаните да ги пробват там, щото стават грешки в тъмнината!
Тоя стелт който бе свален в Сърбия е стелт само със затворени бомбени люкове. В случая тоя е свален с отворени - докато и бел видим. Да не споменавам, че е самолет от 70-те... И от стотици полети с които направиха Сърбия равна поляна свалиха един. Голяма победа ще да е това, а?
Случайно да ти е известно, че не е засечен и свален с ПВО система, а с ръчно оръжие? Тук отворените люкове за бомбите нямат никакво значение. Ракетата със сигурност е подхванала "невидимата" му топлинна следа.
Свален е с С-125. Твърди се за още ударени, но паднали извън Сърбия. Факт е, че Ф-117 (първи полет 1981г) е считан да бъде основен изтребител на САЩ, но след войната се отказват. Стелт се прави по взето от руският учен Уфимцев, а руди за титан купуват през прекупвачи от СССР. Дори материали нямат в САЩ.
ееее ти последният направо се насра......Ф-117 - бъдещ основен изтребител на САЩ ама след Косово 1999 год. вече не......Първо , никога не са го гласяли за такъв - той си е "тухла" и е за съвсем други мисии , второ , 1999 год. вече си е пред пенсия (случва се 8-9 год. по-късно , не е пенсиониран след Косово 1999 год. както е руската пропаганда,участва след това и във Войната срещу Терора, Ирак, Афганистан....). Замислен и действащ винаги като ударен/щурмови , за нощни полети......никога,а и няма параметрите, за прехващач,за въздушно превъзходство, за multirole , за типичен щурмовак като А-10 Айде малко да се осъзнаете русоробите........за основен тогава може да са гласяли Ф-22 и почват производството докато го докарат до към 200 бр. , върховният изтребител , но безумно скъп. Днес, 20 год. по-късно все още си е номер ЕДНО , може би китайският аналог може да му се опре , но не е сигурно. Су-35, гордоста на рашките, със сигурност е добър, но не е в неговата орбита.
Как никой не си направи труда да разбере, че невидими самолети няма. Има такива с намалена видимост. ЛБАНД радарите ги локализират в зона 4-8 километра. Факт. От там ги подхващат по стандартните честоти. За това Грипен е създаден с отворена архитектура, която разчита на РЕБ и постоянни и бързи ъпдейти. Не на измислена невидимост. Корейците просто пипат сегмента, който се отвори от факта, че Ф35 е надценена таратайка и инвестират в идеята, че Индия, Пакистан и подобни държави ще закупят такава платформа. Руснака понеже е тъп и изостанал обаче разработва СУ75 с идеята изначално да е и самостойна летателна платформа. Тоест високо технологичен дрон. За тези, които се интересуват от професионален анализ по тия теми, има един италиянец, който на приличен английски обяснява в Тубата всичкото това. Millenium 7 му е канала.
Колко ли от производството на компонентите ще отиде в ръцете на различни компанийки притежавани от Самсунг? И дали идеята за това хвърчило не е дошла от там и наложена на правителството срещу тлъсти комисионни? Сега е момента да се правят пари от оръжия. Докато истерията е на ниво. У нас мафията си има държава, там една компания си има държава - 85% от целия частен сектор е в ръцете им.
Кому са нужни такива "велики" заглавия? Цитирам последното изречение "... до 2028 г., когато се очаква първите оперативни единици KF-21 да започнат да изпълняват мисията за превъзходство във въздуха." и питам като как си го представяте това превъзходство с вече остарелите двигатели? Сравнявате радарния отпечатък с този на Су57, нали? Ами защо не сравните и двигателите, за да получим що годе база за сравнение :)
Абе какъв СУ-57 бе копейка,рсшките удпяха да произведат 7-8броя,два или три се разбиха,стелт покритието му след всеки полет се скспва и е пълен със зспадна елекроника,амн от неграмотници,колкото и да ви боли фактите,са че Русийката е безнадеждно изостанала вечче