Тестваха успешно пътуване с "Хиперлуп"
Сухоземният транспорт скоро ще е по-бърз от самолетния
Обратно в новинатаКоментари - Тестваха успешно пътуване с "Хиперлуп" | IT.dir.bg
Коментари
Като ома идиоти като форумния трол дада и дп, мъск ще бърка в кацата с мед Тоя шарлатанин и трейдър не го чака нищо добро, мошеник от класа фокус мокус препаратус
В настоящия момент хиперпуупа си е пълна безсмислица.да осъществим е технологично но е чиста безсмислица от финансова и икономическа гледна точка! при условие че имаш развита железопътна инфраструктура имаш създадени утвърдени технологии ще тръгнеш да строиш нещо за трилиони долари което да е аналог на вече създавате железопътна инфраструктура това трябва да си малоумен дебил за да създадеш нещо толкова глупаво и неизгодно. Има смисъл да се създава нещо такова като хиперлуп единствено и само единствено ако маршрутите обхващат огромни разстояния от хиляди километри и свързва отделните държави. Примерно една такава линия която да преминава от Европа Русия и Китай, и която да е от тернат Ивана самолетният транспорт тогава има смисъл се включват в такъв един такъв международен проект, за да разпределят разходите помежду си .иначе другият вариант е държавата която го строи просто фалира. Замислете се какво е хиперлуп той ще е аналог на железниците.... е добре де но железниците вече имат изградена инфраструктура навсякъде ! и как по-точно ще се строят те тръби пълни с вакуум къде ще са под земята над земята ако са под земята тогава трябва да се правят тунели а знаете ли колко време трябва да се строи един тунел със стотици хиляди километра десетки ако не и стотици години с тези технологии с които разполагаме я виж че бабо колко време му трябваше да прави една жалка метролиния аз си помислете за една такава система като хипер попа колко време ще трябва да ако са над земята тези тръби е те ще са по същия начин като железниците Може ли да си представите един такъв влак да прави завой в планински район при ъгъл от 30 градуса при скорост от 600 или 1000 км в час а такъв завой ще направи че от пътниците няма да остане и мокро петно! а да не говорим за поддръжката на това нещо каква ще е А цената на билетите каква ще да е да попитам а? по-добро кажете сещате ли се каква ще трябва да е цената на за един билет на хипер попа за да си избият парите примерно за период от 10 20 години хиляди долари за едно място ако не и десетки хиляди точно като конкорда едно време който беше привилигирован самолет за висшата класа но беше тотално неизгоден за превоз.
... и като се разхерметизира капсулата ще пристигат почти като живи ...
Още преди 20 години я имаше тази идея с малката разлика тръбите да са на 100 метра под водата и да свързва Америка с Европа(Даже и Дискавъри бяха направили филм) НО цената беше над трилион та интересно ако Мъск го направи каква ще е цената за едни 100 км.
А в Русия тестваха успешно Лада, изминала разстояние, равно на това от София до Бургас, без да има нужда от основен ремонт.
Личи ти че не си карал Лада, Жигула няма нъжда от основен ремонт, при нормална поддръжка преди 150 хил. км, което е нормално за кола от 70те години.
Личи си кой не е живял преди 89та и не е виждал основното занимание ба мъжете тогава в събота и неделя.
Преди няколко години с болка на сърцето дядо ми си върна жигулата за скрап. След 40 години служба замина за вторични на ход.
това звучи кошмарно особено за хора с клаустрофобия
добре екипирани бе, яки маски и жълти тапи в ушите. Щото де да знае човек, току виж капсулата преминала звуковата бариера (гледай ми акъла, каква звукова бариера във вакуум)... Постижението си е мого добро - 172 км/ч, колкото средно статистически пернишки голф дига до следващия светофар, браво!!!
600_km за. 30 min. Средна скорост 1000km/h. Дирчо как го сметна. Я бягай въя трети клас да си доучиш. Па тогава списвай статии.
Айде стига с тоя Мъск! Дайте шанс и на Ричард Брансън. Мъск-това, Мъск-онова... Мъск сигурно е открил и топлата вода.
Аз имам клаустрофобия. В такова нещо - не мога да пътувам ! Но ако в Калифорния го построят - нека си го ползват !
Кво ше стане ако сиганин метне камък по тръбата?
Еееее, бива ли такива работи - хем във "почти вакуум", хем с въздушна възглавница...Четете ли ги тия статии изобщо...
ето приложение на СП2 ако стигне до Германия. Силата на Сибир от години се ползва на Китайци да бягат от Китай.
Това не е ли тръбата на балкански/ турски поток?
В САЩ централна топлофикация няма, топла вода до дома ти-е като научна фантастика, за преглед при личен лекар се чака по 2 седмици в листа на чакащи, пломба да ти сложат-е финансво бедствие, полицията може да те застреля , ако не ти хареса дрехите, жури от недоучили шлосери могат да те пратят на електрическия стол, както беше казано в друг коментар-електрическите им кабели си висят по дърветата, къщите им са от шпертплат, а тръгнали свръхскоростен транспорт да правят.
Защо маса индивиди все натам напират ? Ей го къде е Сибир.
За къв чеп им е топла вода, като всяко едно домакинство е газифицирано.
Централната топлофикация Я НЯМА ПО ЦЕЛИЯ БЯЛ СВЯТ , с изключение на бившите от соца и рассията сейчас. За преглед чакаш ако си идиот ! Аз кат звънна на моя лекар и след 10 мин съм вътре. Винаги !!! Пломбата е безплатна за всеки,който си има нормалната здравна осигуровка ( както е и в Бг ) Полицията няма как да те застреля заради дрехите ти ! "казано в друг коментар " е меко казано идиотщна да се ползва като аргумент. Със същия успех мога да ти отвърна - " Да, ама баба Сийка от пейката пред другия блок друго каза..." Къщите и във Финландия са от дърво, и във Япония, Швеция, Германия и мнооооооооооооооооооого други бая по-бели страни от милата ни Родина. А свръхскоростен транспорт ще има. Как то се смееха на Мъск с електричките, със СпейсХ, с интернета от космоса - а сега всички му козируват !!!
Браво. А защо 50 мил. души в САЩ нямат здравни застраховки ? А защо 43 милиона са на купони за храна ? То ако е за някои да имат - ами то в България има хора, дето имат доста повече от вас !
Значи от София до Златни пясъци-за 22 минути.
Ше може ли да се краде нафта от това ораге? Ако да веднага си подавам СИВИТО за шафьор.
Електро магнитна левитация е по различно от въздушна възглавница! Кой ги пише тези статии?!
За всички лузъри, това което правят тези хора ще доведен до нещо ново. Може да не е сега, може да е след 50 години, но резултатите ги има и някой ще ги ползва. Има хора които решават проблеми, има и такива които създават. Има и такива дето само лалат.
В абсолютно всичките ти определения за хора, попада Мъск. Въпрос на гледна точка. Полезността на това е повече от спорна. Метро във вакуум.
Aхь, като електрически коли и повторно употреба на ракети. Интерсно кое е спорно. Дали си бил в някой от тези градове, дали си пътувал сутрин за работа, ако мога дас тигна до офиса без да шофирам за 30 мин. на мен ми се вижда полезно. За тебе в Каспичан може да е безполезно. Мисъл във вакум?
Нещо се счита зя вярно, когато бъде доказано или се приема за основна реалност. За момента нито едно от двете не е вярно, за това нещо. Не че не може, може. Но доколко полезно и с колко усилия, е друг въпрос. Има много идеи, но въпросът е как ще ги оценят. Като при военните технологии, това ли да се разработва или друго и мнозинството остава само като идеи. А първото метро е от 1863г. В Берлин го правят при Хитлер.
Само трябва да се държат ромите далеч от тръбата. че за пътниците имплозията е по-опасна от експлозията.
Искам Мъск да го тества. От 0 до 1000 км/ч за 2 сек. И селфи камера наживо.
На теория става, но на практика НЕ. Чисто финансово хиперлуп е безперспективен. Някой изобщо задавал ли си въпроса защо множество футуристични и технологични проекти като монорелсовия транспорт, влаковете с реактивни двигатели, влаковете на въздушна възглавница да имало е такива френски за които се е предсказал че ще променят бъдещето на железопътния транспорт, влаковете на магнитна възглавница и т.н не са получили разпространение, е ? Защото Чисто и просто са икономически неизгодни да побърза и се но чисто финансово са неизгодни и скъпи за поддръжка. Архипелаг като идея съществуваше още отпреди 60 70 години много по-рано преди Мъск да го "изобретил".
Пропускаш нещо важно-отива си, в средносромен план времето на индивидуалния автомобил за всеки.Природата не може да ни го позволии това да продължи. Остава вариант за пътуване-с много бърз обществен транспорт.
Батко Илоне, ще ме качиш ли на лупчето?
Хиперлуп е един голям хиперПУУП. Въпросът не е в това дали може да е създадено или не може а въпросът е в цената която ще бъде заплатена за да създадеш нещо такова трябва да влагаш всичките си пари отделени за ЖП транспорт само в този проект и в нищо друго.да не говорим че цената ще си още десетократно ако не и стократно по-голяма отколкото тази на нормалните железопътни линии а ефекта няма да е кой знае колко по-голям. Защо мислите че никой досега не е ползва монорелсов транспорт в масови мащаби или дори влаковете на магнитна възглавница не се строят в относително значителни мащаби никъде по света с изключение на Китай.въпросът е че съществуващата железопътна мрежа е достатъчно добре развита а и с напредъка скоростните влакове няма никакъв смисъл от създаването на такива транспортни системи като хиперпуупа освен ако това не се прави в международен и световен мащаб иначе ако е в регионален или държавен мащаб просто няма смисъл да се инвестират средства в нещо което е с минимална и нулева възвращаемост в обозримо бъдеще, и с разходите са огромни някой изобщо минал ли му е през акъла колко ще струва поддръжката на вакуумни тръби или как ще се спасяват пътниците при една евентуална авария в тръба която е пълен вакуум а? А да не говорим че цялата тази система зависи от електричеството ако сте някаква електрическа авария иб изобщо спасителите не могат да достигнат до авариралия влак какво правим остане всички се задушат ли? някъде в далечното бъдеще може бъде създадена такава система но тя ще бъде на международно и световно равнище а не в пределите на една държава но все ако държавата не е решила да строи нещо което ще излезе от чисто злато.
Куродръв е черен кон изправен на задни крака и с много надървен грездей.Зад него в далечината светкавица проблясва в нощното небе.
От София на море за по-бързо от това да отидеш до близката любима баничарница. Т.е. всеки почивен ден на море, без да има нужда от нощувка в идиотския хотел. Давай, БДЖ, моите надежди са в теб!
Поредна тъпотия. Я сметнете колко ще струва достигането и поддържането на "почти пълен вакуум" в 1000 км тръба с диаметър поне 2 метра... Ракетите ще ви се сторят без пари.... А не ми се и мисли какво ше стане с пътниците при минимална разхерметизация на кабината...
Съгласен съм , че е тъпня, и че варианта с евентуална авария въобще .... и то не само на една каспула а на няколко, защото допускам, че едва ли ще се пуска една капсула да пътуван час-два и едва след това ще тръгва друга капсула.. по скоро в един тунел по едно и също време ще има няколко капсули и авария на една от тях, ще обрича и останалите капсули.... както и да е.... Исках да Ви обърна внимание на вакумирането.... Първо не е нужно да се вакумира непрекъснато целия тунел.... Първо едва ли се цели бог знае какъв вакум. После достатъчно е да се изтвгли въздуха от тунела веднъж, а след това да се вакумирват малки участъци -самите части от тунела по станциите .... Това като цяло е решение, което не е чак толкова енергоемко.. Както казах едва ли се цели бог знае какъв вакум. технически не е невъзможно да се получи, въпроса е на каква цена (не само пари, а и човешки животи) и оправдано ли е изобщо подобно нещо????
Не ти си мисли, какво ще стане при авария. Ясно де, ама за да стигнат до тестове сигурно те са помислили...
Не че нещо, ама как това че няма въздух ще попречи на капсулите да се блъснат, ако нещо в управлението се обърка?
ракети, тунели, електро коли, батерии за промишлеността по 20 Мвата при 80 MWh, та дори 100MW/129MWh Аман от този Мъск Кажете нещо за Калашников... освен че го купиха на колкото са джобните на Безос ЗА ЧАС !!!!!
Момчета, в грешка сте. Virgin Group е собственост на Ричард Брансън.
Ми калашников произвежда кораби на въздушна възглавница, и ако изобщо знаеш какво е това ....произвежда електрически мотори, произвежда дронове произвежда кораби.... все хубави неща. това стига ли ти ? А това че нашите козият ски джендърски кенефи не пишат за това което създава калашников е друг въпрос.
Фалшиви новини за фалшиви иновации, целящи единствено да вдигнат акциите на Мъск. Голямата скорост от 170 км/ч, то всеки пеуничанин с голфа вдига поне 200 на счупените ни магистрали!
можеше да се направи и беше наистина перспективно, японците щяха да са го направили вече. Иначе напредват - цели 172 кm/h в тунелче 500 м.
Абе и мие електрокари имахме преди 30 години... Що не сме ба първо място по електромобили ???
дума е "имахме". И други неща "имахме". И не съм аз този, когото трябва да попиташ "защо нямаме" или "не сме".
От гарата в София до гарата в Лисабон за 3 часа! Представяте ли си? Подобно постижение ще е сравнимо с колонизиране на Марс.
В САЩ метро няма, щели тръби под вакуум да използват?! Влаковете са само дизелови, кабелите на кабелните мрежи и електричеството ВИСЯТ КАТО ЧЕРВА ПРЕЗ ДВОРОВЕТЕ. САЩ живеят в 40-те години на 20-ти век и близките 100 г. няма да излязат оттам. И не че технически е невъзможно да се построи тръба под вакуум ЕКСПЕРИМЕНТАЛНО, а защото това са гигантски инвестиции за американския стандарт ...за да бъдат градски транспорт. Както няма кой да плаща за подземно метро в САЩ с баснословни билети, така няма кой да плаща за да бъде транспортиран през вакуумни тръби на цената на самолетен билет.
Ха-ха-ха. Тъпак, кой прави метро в цяла държава? всъщност в САЩ има 3 пъти повече метрополитена отколкото в Руслямска държава. Електрическите влакове са измислени в САЩ, aма влаковете били само дизели.
Ние отдавна тествахме успешно 'ХиперТолуп"
Днес нашият "Хипер Толуп" успя да свърже едни други тръби по които ще чакаме да тече газ.
Да бе той ги е свързал. Те са разпределят държавен ресурс. От шкафчето си не е дал и една стотинка. И не е направил сигурно и копка за разните магистрали и така нататък. Обявяват поръчка и чакат кой ще се върже или я правят за фирми на техни хора. И колко пъти обвиняваха, че тук нещата са супер бавни. Трябваше да е готово сигурно преди година.