Китай пусна собствен маглев влак
Китай извърши първото пробно пускане на собствена линия за маглев влакове, които използват технология с магнитна левитация.
Обратно в новинатаКоментари - Китай пусна собствен маглев влак | IT.dir.bg
Коментари
След пропадането на Русия, русофилите започват с възхваляването на Китай. :)))) Та те получиха цялата документация от германците за такъв влак.
съвременен, роден: Купиха я след 15 години разговори с германците. И ще я доведат до съвършенство. Дори германците не я ползват поради скъпите разходи и много нерешени други въпроси свързани със средата в която се движи влака. Пъпанар: Не всичко е русофили и русофоби, както е в объркания ти промит мозък. Има и хора, които МИСЛЯТ !! :(((
Защо не я купиха българите тази документация? Ти да не мислиш, че е много трудно да преоктиреш колелото, когато имаш наука и учени?
"Новата високотехнологична жп линия построена от китайците е с дължина 18,55 км и се намира между централната жп гара и летището в град Чанша, провинция Хунан. Линията струва около 30 милиона долара. Твърди се, че маглев линията е много икономична по отношение на строителството и експлоатационните разходи." В България подобно отчечка щеше да струва 300 милиона. И все пак да не забравяме, че това е изцяло собствено производство и строителство, тоест Китай продължава да се развива научно, индустриално и икономически. С какво може да се похвали България?
Твърди се, говори се, носи се слух... Нито е евтина линията, нито експлоатационните разходи. Евтини са само в сравнение с високоскоростна конвенционална железница. Знаеш ли колко ток трябва, за да държат електромагнитите това чудо във въздуха? С постоянни не става, защото няма кой да го движи напред или да го спре. И трябва да са в релсите, защото самият влак се захранва индукционно за да му светят лампите в салоните и купетата. И силова електроника за управление на цялото трасе трябва. Самото повдигане не зависи много от скоростта, затова ефективността се качва при по-висока скорост. Шанхайският Маглев е струвал $1,2 млрд за 30 км двойна линия.
Маглев със 100 км/ч? Дори БДЖ на места вдига токова.
Да разбира се - но са научили как да го държат да виси. Има още да учат но вървят напред - въпрос на време, късмет, липса на лош късмет и още кой знае колко неща докато стигнат до продукта в който се целят - ако въобще - но то няма пътешествие без първи стъпки.
Преди, Тодор Колев/лека му пръст на "Геният"/ пееше: "Как ще ги стигнем американците?!" Сега, .....Кой ще изпее?!: "Как ще ги стигнем китайците?!" Дано не се налага да стигаме...Албанците!!! Лично Аз, вярвам в България и българите! Да асфалтираме Кратуний, и да сложим веригите...
Ще ми се и нашто българското ДЖ да се включи също с нещо мъгливо, нещо така като 500-600 км/час Видин - Малко Търново, нещо бляскаво като новите правешки лаптопи, толку ли нямаме и ний някой Мискин аааа ...
объркахте се малко по-долу китайският маглев се движи със 100 км/ч китай имат действащи маглев влакове но са германски и са бързи маглев идва от магнитна левитация защото някой бъркат че това е име на човек краде китай но и се развива
Аболютно вярно! Но и всички останали крадат. Никой не си открива теоремите на алгебрата отново, а използва на готово онова, което са открили персите.
Китай краде и то много, но в случая част от сделката за Шанхайския маглев е германско ноу хау. Явно дава резултат. Също така тези цени може да са реални, защото всичко се произвежда на място, цените в останалия свят биха били различни. Реалната цена вероятно в дори по-ниска, развитието на железниците им е държавна политика и ако не се лъжа 80-90% е субсидирано от държавата, което предразполага към корупция.
Добре че новото гуру на интернационала Елън Мъск си имал планове за високоскоростен влак. Защото другите нямат и несъмнено разчитат на него. Тези популярни визионери, чиито пиари лъскат денонощно имиджа им, са официалните говорители на тинк танковете.
Все някой трябва да е начело на образуванията правещи едрите проекти (фирми, да кажем). Мъск сякаш се справя добре - ей го, кацнаха онова чудо на заден ход за всеобщо изумление. Ти кого прелагаш да заеме мястото му.
Там е работа че Мъск е събирателен образ, който трябва да внушава определни идеи в обществото би го правил по-успещшмно ако има имиджа на талантлив визионер.
Само тотално изкукак комунист може да сравнява гигантска държава като китай с малката и бедна България.
"Шанхайската маглев линия е първата комерсиялна в света" - само липсваше да напишете "комерсялна" и щях да кажа, че 15 г. е писал статията, но пък може де, какво му пречи
PUDONG , PUDONG, И преди 2 седмици си се движеше със 450. С около 310 се движат другите "обикновенни" влакове...китай е просто друг свят ...
не е съвсем вярно в щанхай маглев линията е от 4-5 години поне, ако не и повече скороста в началото беше макс 430 км/ч сега е макс 300 км/ч и летището е Пудонг, а не Пудун
Така, така.. Докато някои живеят в бъдещето, на бълхаристанците им прожектират циганските театри на депесето...
И кво бъдеще е мизерния китай? Затънали в мизерия и комунизъм. Виждат това, което дишат, смазани от комунистическата диктатура, всеки се чуди как да драсне от там.
Всички новости се измислят в САЩ, Япония, Тайван и Ю. Корея. ФАКТ. Няма нито една технологична новост измислена в китай. Дай им на китайските селяци-комунисти само да работят като роби и да сглобяват айфони срещу ориз. Така и с тоя влак. 50 години след Япония и Франция и те си пуснаха същия.
Поредния трол с пяна на уста.
А барута кой го е измилсил? А хартията. А защо почти всичките им математициа на УСА са с дръпнати очи?
През 1973 трябваше да пиша курсова работа по специалността.Предлагах да има трансфер от летището до Златните пясъци с подобен влак като този от Китай.Както и разходка с подводница.Сега и на мен ми е смешно, защото у нас...абе няма какво да пояснявам.Сещате се.
Еми крадоха, крадоха, западняците нали всичко изнесоха за производство в Жълтурландия и ей го резултата. Подариха на жълтурите технологии, браво.
Не е лошо, че знанието се популяризира. Който иска да бъде напред трябва да тича по-бързо. Който го следва е осъден да му диша праха... докато не успее да го изпревари. Такъв е животът. Подражанието на мещо видяно е толкова дълбоко залегнало, че приказките за кражба на знание са смешна работа.
И китайските крадливи комундета също като руските алкохолици рашисти били имали големи планове. И тия само в бъдеще време обещават
Возил съм се във влака в Шанхай преди повече от 10 години, тогава развиваше над 400км/ч, това 250 не знам от къде е взето.
Новата високотехнологична жп линия е е с дължина 18,55 км и струва около 30 милиона долара..и е много икономична по отношение на строителството и експлоатационните разходи. 30 : 18 =1,6 млн /км сравни вг щосета-магистрали, също много технологични и икономични.
Все пак за прототип звучи като добра цена. В Европа за толкова пари ще започнат да мислят само за идея за проект. Сигурно са сметнали, че могат да произвеждат тръбите евтино.
Продължението на магистрала "Хемус" от Ябланица до разклона за Ловеч и Плевен (60 км) ще струва на държавата близо 800 милиона лева. Двойно увеличена цена по оценка на ГЕРБ. Част спечелена от фирма с участието на Пеевски.