Нов играч на пазара за смартфони в Япония | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Нов играч на пазара за смартфони в Япония
Снимка: Xiaomi

Нов играч на пазара за смартфони в Япония

Основен акцент ще е "уникалният дизайн"

| Редактор: Стоян Гогов 0 2846

През ноември в Япония може да се появи нова марка смартфони, Balmuda. Компанията е позната основно с дизайнерските си тостери и вентилатори. Дизайнът и разработката на смартфоните ще са дело на Balmuda, а производството ще се изпълнява от Kyocera. Моделите ще са с 5G свързаност и ще се разпространяват в свободна продажба и през телекома SoftBank, предава Mobile Bulgaria.

От Balmuda отбелязват, че днешните смартфони изглеждат идентично и потребителите имат ограничен избор. Бъдещите продукти на компанията ще са с уникален дизайн. Очаква се бизнесът със смртфони на компанията да генерира приходи от около 2.7 милиарда йени (20.38 милиона евро) през настоящата година.

Balmuda успява да създаде интерес към продукти, които обикновено не са сред най-популярните. Това е възможно с фокус върху дизайна и добавяне на функционалности. Така например портативните ѝ вентилатори се превърнаха в хит в САЩ.

Нов играч на пазара за смартфони в Япония

Нов играч на пазара за смартфони в Япония

Основен акцент ще е "уникалният дизайн"

| Редактор : Стоян Гогов 0 2846 Снимка: Xiaomi

През ноември в Япония може да се появи нова марка смартфони, Balmuda. Компанията е позната основно с дизайнерските си тостери и вентилатори. Дизайнът и разработката на смартфоните ще са дело на Balmuda, а производството ще се изпълнява от Kyocera. Моделите ще са с 5G свързаност и ще се разпространяват в свободна продажба и през телекома SoftBank, предава Mobile Bulgaria.

От Balmuda отбелязват, че днешните смартфони изглеждат идентично и потребителите имат ограничен избор. Бъдещите продукти на компанията ще са с уникален дизайн. Очаква се бизнесът със смртфони на компанията да генерира приходи от около 2.7 милиарда йени (20.38 милиона евро) през настоящата година.

Balmuda успява да създаде интерес към продукти, които обикновено не са сред най-популярните. Това е възможно с фокус върху дизайна и добавяне на функционалности. Така например портативните ѝ вентилатори се превърнаха в хит в САЩ.