TikTok тества виртуални герои за реклама | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
TikTok тества виртуални герои за реклама
Снимка: Getty Images

TikTok тества виртуални герои за реклама

Те могат да отнемат приходите на инфлуенсърите

| Редактор: Кристиан Антонов 0 144

TikTok обмисля да добави в платформата виртуални рекламни герои (аватари), базирани на изкуствен интелект, които биха могли да се конкурират със спонсорирани реклами във видеоклипове на обикновени хора.

Социалната мрежа предвижда виртуалните аватари да рекламират и продават продукти въз основа на сценарии и подкани от рекламодатели и търговци в магазина TikTok. Според The Information, служителите на компанията са тествали виртуалните персонажи, управлявани от изкуствен интелект, и са стигнали до заключението, че технологията все още не е готова за пускане на пазара и привлича клиенти по-слабо от обикновените хора.

Много "тиктокери" печелят пари в платформата, като си сътрудничат с известни марки, особено след като TikTok закри програмата си за подкрепа на автори. Разбираемо е, че компанията се стреми да печели пари, но ще трябва да се опита да отхапе от блогърския "пай" по начин, който не вбесява хората.

TikTok тества виртуални герои за реклама

TikTok тества виртуални герои за реклама

Те могат да отнемат приходите на инфлуенсърите

| Редактор : Кристиан Антонов 0 144 Снимка: Getty Images

TikTok обмисля да добави в платформата виртуални рекламни герои (аватари), базирани на изкуствен интелект, които биха могли да се конкурират със спонсорирани реклами във видеоклипове на обикновени хора.

Социалната мрежа предвижда виртуалните аватари да рекламират и продават продукти въз основа на сценарии и подкани от рекламодатели и търговци в магазина TikTok. Според The Information, служителите на компанията са тествали виртуалните персонажи, управлявани от изкуствен интелект, и са стигнали до заключението, че технологията все още не е готова за пускане на пазара и привлича клиенти по-слабо от обикновените хора.

Много "тиктокери" печелят пари в платформата, като си сътрудничат с известни марки, особено след като TikTok закри програмата си за подкрепа на автори. Разбираемо е, че компанията се стреми да печели пари, но ще трябва да се опита да отхапе от блогърския "пай" по начин, който не вбесява хората.