Социалната мрежа Bebo се възражда | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Социалната мрежа Bebo се възражда
Bebo.com

Социалната мрежа Bebo се възражда

Популярната в началото на века социална мрежа Bebo ще се опита да си върне забравената слава. Един от основателите й си е върнал собствеността над нея за 1 милион долара, предаде Би Би Си.

1 114
Bebo бе купена през 2008 година от AOL за 850 млн. долара, но заради намаляващия брой на потребителите цената й се срина и през 2010 г. тя бе продадена на безценица за $10 млн. 

Новият притежател на Bebo обяви фалит през месец май, а един от двамата създатели на мрежата – Майкъл Бърч, успя да я откупи обратно за 1 милион долара.

Той написа в Twitter: „Можем ли наистина да я съживим? Кой знае, но ще бъде забавно да опитаме...”.

Между 2000 и 2005 г. Bebo и MySpace бяха основните конкуренти на Facebook. Bebo имаше около 40 милиона потребители. Сайтовете обаче не можаха да отговорят на темповете на развитие на Facebook, както и други мрежи като Twitter, Tumblr и Youtube.
Социалната мрежа Bebo се възражда

Социалната мрежа Bebo се възражда

Популярната в началото на века социална мрежа Bebo ще се опита да си върне забравената слава. Един от основателите й си е върнал собствеността над нея за 1 милион долара, предаде Би Би Си.

1 114 Bebo.com
Bebo бе купена през 2008 година от AOL за 850 млн. долара, но заради намаляващия брой на потребителите цената й се срина и през 2010 г. тя бе продадена на безценица за $10 млн. 

Новият притежател на Bebo обяви фалит през месец май, а един от двамата създатели на мрежата – Майкъл Бърч, успя да я откупи обратно за 1 милион долара.

Той написа в Twitter: „Можем ли наистина да я съживим? Кой знае, но ще бъде забавно да опитаме...”.

Между 2000 и 2005 г. Bebo и MySpace бяха основните конкуренти на Facebook. Bebo имаше около 40 милиона потребители. Сайтовете обаче не можаха да отговорят на темповете на развитие на Facebook, както и други мрежи като Twitter, Tumblr и Youtube.