Един милиард души ползват социалните мрежи | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Един милиард души ползват социалните мрежи
Getty Images/Guliver Photos

Един милиард души ползват социалните мрежи

70% от интернет потребителите на Земята или близо един милиард души имат регистрация в някоя от многобройните социални мрежи. Това показва изследване на холандската агенция „InSites Consulting”.

3 143
Повече от 400 милиона души дневно използват Facebook. По отношение на приложението „Become a Fan”, анализаторите посочват, че хората стават „фенове” на една или друга марка, защото харесват продукта, а не заради рекламата.

От оповестения от агенцията доклад става ясно, че средно едно посещение във Facebook трае около 37 минути, а в Twitter около 23 минути, посочва КРОСС. По данни на анализаторите едва 16% от потребителите на Twitter го използват.
От изследването става ясно и още една тенденция – за новите социални мрежи вече ще е все по-трудно да привлекат нови потребителите.

60% от анкетираните завяват, че не искат нови социални мрежи, а 93% са доволни от съществуващите в момента. „Големите ще станат още по-големи, а малките са заплашени от изчезване", посочват още в анализа си „InSites Consulting”.

По отношение на смартфоните, от „InSites Consulting” констатират, че едва 38% от интернет потребителите имат такива. Приблизително по 25 приложения изтегля всеки един притежател на смартфон, но ползва само 12 от тях. Най-използваните приложения са тези на социалните мрежи.
Един милиард души ползват социалните мрежи

Един милиард души ползват социалните мрежи

70% от интернет потребителите на Земята или близо един милиард души имат регистрация в някоя от многобройните социални мрежи. Това показва изследване на холандската агенция „InSites Consulting”.

3 143 Getty Images/Guliver Photos
Повече от 400 милиона души дневно използват Facebook. По отношение на приложението „Become a Fan”, анализаторите посочват, че хората стават „фенове” на една или друга марка, защото харесват продукта, а не заради рекламата.

От оповестения от агенцията доклад става ясно, че средно едно посещение във Facebook трае около 37 минути, а в Twitter около 23 минути, посочва КРОСС. По данни на анализаторите едва 16% от потребителите на Twitter го използват.
От изследването става ясно и още една тенденция – за новите социални мрежи вече ще е все по-трудно да привлекат нови потребителите.

60% от анкетираните завяват, че не искат нови социални мрежи, а 93% са доволни от съществуващите в момента. „Големите ще станат още по-големи, а малките са заплашени от изчезване", посочват още в анализа си „InSites Consulting”.

По отношение на смартфоните, от „InSites Consulting” констатират, че едва 38% от интернет потребителите имат такива. Приблизително по 25 приложения изтегля всеки един притежател на смартфон, но ползва само 12 от тях. Най-използваните приложения са тези на социалните мрежи.