Facebook ще маркира постове на държавни медии | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook ще маркира постове на държавни медии

Facebook ще маркира постове на държавни медии

Постовете на Синхуа, "Спутник" и иранската Прес ТВ няма да могат да се рекламират

| Редактор: Стоян Гогов 13 678

Компанията Facebook обяви, че ще започне да маркира постовете на руски, китайски и други медии, които са под държавен контрол, а по-късно това лято ще блокира всякакви реклами от такива издания, които се целят в потребители в САЩ, предаде Ройтерс, цитирана от БНР.

В списъка на медии, чиито постове в социалната мрежа ще бъдат маркирани, са руската "Спутник", китайската агенция Синхуа, иранската Прес ТВ, като те са посочени в частичен списък, разпространен от Facebook .

"Смятаме, че хората трябва да знаят дали информациите, които четат, идват от издание, което може да е под влиянието на правителство", заяви Натаниел Глейчър, директор по киберсигурността на Facebook.

Целта на забраната за реклами в САЩ на медиите в списъка е да не се допусне външна намеса в изборите за американски президент през есента.

Изключение от забраната за рекламиране и означение като държавна медия ще е британската Би Би Си. Според предположенията на експертите едва ли ще бъдат санкционирани и американските медии, спонсорирани от държавата. Новите правила няма да засягат най-вероятно и катарската Al Jazeera.

Facebook ще маркира постове на държавни медии

Facebook ще маркира постове на държавни медии

Постовете на Синхуа, "Спутник" и иранската Прес ТВ няма да могат да се рекламират

| Редактор : Стоян Гогов 13 678

Компанията Facebook обяви, че ще започне да маркира постовете на руски, китайски и други медии, които са под държавен контрол, а по-късно това лято ще блокира всякакви реклами от такива издания, които се целят в потребители в САЩ, предаде Ройтерс, цитирана от БНР.

В списъка на медии, чиито постове в социалната мрежа ще бъдат маркирани, са руската "Спутник", китайската агенция Синхуа, иранската Прес ТВ, като те са посочени в частичен списък, разпространен от Facebook .

"Смятаме, че хората трябва да знаят дали информациите, които четат, идват от издание, което може да е под влиянието на правителство", заяви Натаниел Глейчър, директор по киберсигурността на Facebook.

Целта на забраната за реклами в САЩ на медиите в списъка е да не се допусне външна намеса в изборите за американски президент през есента.

Изключение от забраната за рекламиране и означение като държавна медия ще е британската Би Би Си. Според предположенията на експертите едва ли ще бъдат санкционирани и американските медии, спонсорирани от държавата. Новите правила няма да засягат най-вероятно и катарската Al Jazeera.