Приложения за запознанства рекламират ваксинираните | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Приложения за запознанства рекламират ваксинираните
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Приложения за запознанства рекламират ваксинираните

Ваксинационният статус има значение при вземане на решение за среща

| Редактор: Стоян Гогов 11 1409

Приложенията за запознанства ще се опитват да направят ваксинациите "секси" в ново партньорство с Белия дом.

Tinder, Hinge и OkCupid са сред приложенията за запознанства, които са част от инициативата.

Идеята е потребителите на подобни приложения да видят дали потенциалните им партньори за среща са ваксинирани, неваксинирани или "предпочитат да не се разкриват", съобщи The Guardian. В замяна на тази информация приложенията предоставят "първокласни" функции.

Hinge ще предложи безплатна "Роза" на потребителите, които определят своя ваксинационен статус. Tinder ще им дава безплатен "Super Like". И двете "премиум функции" ще показват потенциалните партньори, които биха могли да са интересни, предвид ваксинационния си статус.

Според проучване на Tinder, ваксинационният статус има значение за вземането на решение за среща с партньор от сайт за запознанства. Повече от половината от потребителите от "Поколение Z" казват, че се интересуват само от излизане на среща с човек, който е ваксиниран. Хората под 35 години пък са най-малко склонни да се ваксинират.

"Социалното дистанциране и запознанствата бяха доста предизвикателна комбинация", каза съветникът в Белия дом по въпросите на коронавируса Анди Славит пред Ройтерс. "Най-накрая открихме единственото нещо, което ни прави по-привлекателни: ваксинацията".

Tinder ще добави и някои други елементи към приложението си, като инструмент за локализиране на най-близкия център за ваксинация и връзки към официална информация за ваксинацията от Световната здравна организация.

Други сайтове за запознанства, участващи в инициативата, са Plenty of Fish, BLK и Chispa.

Приложения за запознанства рекламират ваксинираните

Приложения за запознанства рекламират ваксинираните

Ваксинационният статус има значение при вземане на решение за среща

| Редактор : Стоян Гогов 11 1409 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Приложенията за запознанства ще се опитват да направят ваксинациите "секси" в ново партньорство с Белия дом.

Tinder, Hinge и OkCupid са сред приложенията за запознанства, които са част от инициативата.

Идеята е потребителите на подобни приложения да видят дали потенциалните им партньори за среща са ваксинирани, неваксинирани или "предпочитат да не се разкриват", съобщи The Guardian. В замяна на тази информация приложенията предоставят "първокласни" функции.

Hinge ще предложи безплатна "Роза" на потребителите, които определят своя ваксинационен статус. Tinder ще им дава безплатен "Super Like". И двете "премиум функции" ще показват потенциалните партньори, които биха могли да са интересни, предвид ваксинационния си статус.

Според проучване на Tinder, ваксинационният статус има значение за вземането на решение за среща с партньор от сайт за запознанства. Повече от половината от потребителите от "Поколение Z" казват, че се интересуват само от излизане на среща с човек, който е ваксиниран. Хората под 35 години пък са най-малко склонни да се ваксинират.

"Социалното дистанциране и запознанствата бяха доста предизвикателна комбинация", каза съветникът в Белия дом по въпросите на коронавируса Анди Славит пред Ройтерс. "Най-накрая открихме единственото нещо, което ни прави по-привлекателни: ваксинацията".

Tinder ще добави и някои други елементи към приложението си, като инструмент за локализиране на най-близкия център за ваксинация и връзки към официална информация за ваксинацията от Световната здравна организация.

Други сайтове за запознанства, участващи в инициативата, са Plenty of Fish, BLK и Chispa.