Срив на социалната платформа "Х" в САЩ, Канада и Европа | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Срив на социалната платформа "Х" в САЩ, Канада и Европа
istockphoto.com/БТА

Срив на социалната платформа "Х" в САЩ, Канада и Европа

Над 45 000 потребители съобщиха за прекъсвания

| Редактор: Стоян Гогов 2 1120

Хиляди потребители в Съединените щати, Канада и редица държави от Европа съобщиха в ранните часове на днешния ден за проблеми със свързването със социалната медийна платформа "X", известна преди като Twitter, съобщи уебсайтът за проследяване на прекъсванията Downdetector.com, предава БНР.

Downdetector проследява прекъсванията чрез съпоставяне на отчети за състоянието от няколко източника, включително от потребители.

Над 45 000 потребители съобщиха за прекъсвания до 07.00 часа сутринта централноевропейско време, от които 71% имаха проблеми при използването на приложението, а останалите 29% регистрираха затруднения при използването на уебсайта и връзката със сървъра.

Редица потребители в Южна Америка, Близкия изток и Азиатско-тихоокеанския регион също съобщиха за подобни проблеми.

Междувременно достъпът до платформата "Х" беше възстановен глобално, след като по време на пика на прекъсването над 77 хил. потребителите в САЩ и хиляди потребители в Канада, Великобритания, Франция и други страни информираха за проблеми с достъпа както до "X", така и до "X Pro", по-рано известен като TweetDeck.

Причината за прекъсването, което започна малко след 05.00 часа по Гринуич, все още не е известна.

По време на срива потребителите на "X", собственост на милиардера Илон Мъск, изпитаха невъзможност да преглеждат публикации, получавайки само съобщението: "Добре дошли в X!", докато потребителите на "X Pro" виждаха съобщение, което гласеше "Изчакване на публикации".

Социалната медийна платформа беше изправена пред катаклизми и несигурност след придобиването ѝ от Илон Мъск за 44 милиарда долара, което доведе до съкращения, включително на множество инженери, отговорни за отстраняването и предотвратяването на прекъсвания на услугите, посочиха източници на агенция Ройтерс.

Междувременно, потребителите на "Х" използваха конкурентното приложение Threads на компанията Meta, за да обсъждат прекъсването, цитирайки трудности при достъпа до публикации, отговори и профили в "X".

Срив на социалната платформа "Х" в САЩ, Канада и Европа

Срив на социалната платформа "Х" в САЩ, Канада и Европа

Над 45 000 потребители съобщиха за прекъсвания

| Редактор : Стоян Гогов 2 1120 istockphoto.com/БТА

Хиляди потребители в Съединените щати, Канада и редица държави от Европа съобщиха в ранните часове на днешния ден за проблеми със свързването със социалната медийна платформа "X", известна преди като Twitter, съобщи уебсайтът за проследяване на прекъсванията Downdetector.com, предава БНР.

Downdetector проследява прекъсванията чрез съпоставяне на отчети за състоянието от няколко източника, включително от потребители.

Над 45 000 потребители съобщиха за прекъсвания до 07.00 часа сутринта централноевропейско време, от които 71% имаха проблеми при използването на приложението, а останалите 29% регистрираха затруднения при използването на уебсайта и връзката със сървъра.

Редица потребители в Южна Америка, Близкия изток и Азиатско-тихоокеанския регион също съобщиха за подобни проблеми.

Междувременно достъпът до платформата "Х" беше възстановен глобално, след като по време на пика на прекъсването над 77 хил. потребителите в САЩ и хиляди потребители в Канада, Великобритания, Франция и други страни информираха за проблеми с достъпа както до "X", така и до "X Pro", по-рано известен като TweetDeck.

Причината за прекъсването, което започна малко след 05.00 часа по Гринуич, все още не е известна.

По време на срива потребителите на "X", собственост на милиардера Илон Мъск, изпитаха невъзможност да преглеждат публикации, получавайки само съобщението: "Добре дошли в X!", докато потребителите на "X Pro" виждаха съобщение, което гласеше "Изчакване на публикации".

Социалната медийна платформа беше изправена пред катаклизми и несигурност след придобиването ѝ от Илон Мъск за 44 милиарда долара, което доведе до съкращения, включително на множество инженери, отговорни за отстраняването и предотвратяването на прекъсвания на услугите, посочиха източници на агенция Ройтерс.

Междувременно, потребителите на "Х" използваха конкурентното приложение Threads на компанията Meta, за да обсъждат прекъсването, цитирайки трудности при достъпа до публикации, отговори и профили в "X".